Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pesticide pentru culturi de camp si vita de vie la CCDCES Perieni 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 357193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU COMBATEREA EROZIUNII SOLULUI PERIENI
Numar invitatie: 357193/29.01.2014
Denumire contract: Achizitie pesticide pentru culturi de camp si vita de vie la CCDCES Perieni 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU COMBATEREA EROZIUNII SOLULUI PERIENICod fiscal: RO 18706530, Adresa: Oficiul Postal 1 Barlad, Casuta postala 1, Barlad, Telefon: 0235413771, Fax: 0235412837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oficiul Postal 1 Barlad, Casuta postala 1, Barlad, Romania, cod postal: 731240, telefon: +40 373550155, fax: +40 373550155, persoana de contact: Dr. ing. Cosmin Hurjui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Centrului de Cercetare-Dezvoltare pentru Combaterea Eroziunii Solului, Perieni, Soseaua Barlad-Bacau, km 7, Com. Perieni, Jud. Vaslui.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Combaterea Eroziunii Solului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pesticide pentru culturi de camp si vita de vie la CCDCES Perieni 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pesticide pentru 1250 ha culturi de camp si vita de vie. Cod CPV 24210000-9 in cantitatile specificate in lista din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 24451000-0 - Pesticide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 451, 986 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui o garantie de participare conform Art. 43^1 din OUG 34/2006 in cuantum de 9.039, 72 Lei (2% din valoarea estimata a contractului care este 451.986 Lei), prin virament bancar in contul RO 24 RNCB 0260003087180001 deschis la Banca BCR Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul depunerii garantiei de participare in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Daca exista formular de scrisoare de garantie bancara, la nivelul acestuia s-a prevazut si situatia retinerii in conditiile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.b) Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.c) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.d) Se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.e) Se solicita documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Mentionam ca documentele doveditoare privind plata impozitelor si taxelor sunt certificatele fiscale eliberate de institutiile abilitate. Solicitam certificatele fiscale atat de la bugetul local, cat si de la bugetul consolidat.Conform art.5, alin. 3/Ordin 509/2011, declaratiile se vor depune in original, iar certificatele fiscale se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele cu functie de decizie din cadrul CCDCES Perieni, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. ing. Dumitru Nistor-Director, Dr. ing. Lucian Stancescu - Inginer sef, Ec. Daniela Damian ?Contabil sef . Comisia de evaluare a ofertelor: Dr. ing. Popa Nelu, Dr. ing. Hurjui Cosmin, Ing. Popovici Victor, Ing. Chiritoiu Ionel. Se solicita Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), specificandu-se si cuantumul acesteia., Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.Se accepta si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care vacontine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer