Achizitie publica - ACHIZITIE PIATRA DE CARIERA CU TRANSPORT
Detaliu pentru invitatia numarul 331075
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331075/04.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PIATRA DE CARIERA CU TRANSPORT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Sla de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PIATRA DE CARIERA CU TRANSPORT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: piatra de cariera cu transport pentru realizarea lucrarilor prevazute in P.G.A. - ul Administratiei Bazinale de Apa Jiu Craiova
II.1.6) CPV: 60181000-0 - Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 009.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2900 lei - LOT 1, 490 lei - LOT 2, 1700 lei - LOT 3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primirea ofertelor. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr.925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*) . b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, panala data deschideriiofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. A). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprieraspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. ( Formular nr.B) (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).NOTA: Ofertanti care participa la doua sau mai multe loturi vor constituii garantia de participare pe fiecare lot in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr.2), Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul"), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunei in care se depun ofertele (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul") NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr. 3), Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr.5).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care seafla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv dr. ing. Talau Marin - Directorul autoritatii contractante, Director economic - ec. Tonica Cristian, Consilier Juridic Vasilescu Ion Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare ( ing. Cirstea Danut - Sef Birou Exploatare Lucrari - A.B.A. Jiu, ing.Palasca Mihai - Inginer Sef S.G.A. Dolj, ing. Ciolacu Constantin - Sef Birou Exploatare Lucrari S.G.A. Mehedinti, ing. Surdu Adriana - Sef Birou Exploatare Lucrari S.H.I. Petrosani, cj. Graure Ionut - Compartiment Achizitii )) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a prezentat documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Ofertantul sa fi prestat servicii similare, respectiv piatra de cariera cu transport, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 145000 lei fara T.V.A. - LOT 1, 24000 lei fara T.V.A. - LOT 2, 85000 lei fara T.V.A. - LOT 3, o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 15:45