Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piatra dolomita 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 319977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Blaj
Numar invitatie: 319977/07.02.2012
Denumire contract: Achizitie piatra dolomita 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul BlajCod fiscal: RO 4563007, Adresa: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Telefon: 0752242306, Fax: 0258710014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA 1848, NR. 16, , Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: +40 752242306, fax: +40 258710014, persoana de contact: isaila dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala mica de Sedinta a Primariei municipiului Blaj, Piata 1848, nr. 16, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie piatra dolomita 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de piatra dolomita pentru drumuri
II.1.6) CPV: 44922200-1 - Dolomita (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 3600 leiperioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zileIn cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? dinOUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 1800 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.13 B- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO98TREZ0035006XXX000436, deschis la Trezoreria mun. Blaj)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.- prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laUnitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea - formular 12A- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - formular 12B- certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 1- declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul 12C- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - formularul 12B1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Cotet Constantin2. Basaraba Liviu Corneliu3. Ratiu Elena4. Isaila Dan5. Costea Ana Maria6. Saratean Mihai7. Pinca Georgeta - certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelorde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 ? 3, 682 lei 2009- 4, 237 lei 2010- 4, 209 lei Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 100.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- informatii privind subcontractantii- informatii privind asocierea, daca este cazul - standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2000
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP sau gratruit de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer