Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piatra sparta


Detaliu pentru invitatia numarul 351042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI VIDELE
Numar invitatie: 351042/25.07.2013
Denumire contract: Achizitie piatra sparta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI VIDELECod fiscal: 6853155, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Telefon: +40 0247453017, Fax: +40 0247453015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, Romania, cod postal: 145300, telefon: +40 0247453017, fax: +40 0247453015, persoana de contact: DANIELA IVASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII, NR. 2, Videle, jud. Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie piatra sparta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona piatra sparta cu granulatia de 25/63 mm
II.1.6) CPV: 44113140-8 - Pietricele pentru pietruirea drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1010, 00lei, perioada de valabilitate 30zile de la termenul limita de primire a ofertelor, modalitatea de constituire conform prevederilor art. 86, alin (1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau depunere in numerar la casieria autoritatii contractante sau ordin de plata pentru suma depusa in contul RO08TREZ6095006XXX000083 la Trezoreria Videle. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data de 24.06.2013
Garantie de buna executie
2, 5% din valoarea contractului fara TVA, modalitatea de constituire conform prevederilr art. 90 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea-Formularul 1, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local-formulare tip ale autoritatilor competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Documentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"); certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 2, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006-Formularul 3, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4, declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 5Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedura in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Badanoiu, Eugen Ovidiu Vlad, Marin Margelatu, Virgil Radu, Florin Marius Nedelcu, Livia Toader, Daniela Ivascu, Mihaela Grigore si consilierii locali: Liviu Trifan, Alexandru Bratu, Marin Parvan, Silviu Nedelcu, Florica Constantinescu, Ion Ciupageanu, Dumitru Lincu, Cristian Nitu, George Viorel Burlacu, Valentin Popescu, Marius Eugen Stan, Mihai Tudor, Valerica Sitoiu, Dragomir Vacaru, Simona Ramona Mocanu, Lucian Burcea; certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata) In cazul IMM-urilor se va prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-uriDocumentele solicitate vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani -Formularul 6;nu se solicita un nivel minimPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2-Lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul de livrare a produselor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Formularul 8, Cerinta 1-Informatii referitoare la mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare-Formularul 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer