Achizitie publica - Achizitie Piatra sparta roci magmatice 16-25 mm,Nisip de concasaj sort 0-8 mm
Detaliu pentru invitatia numarul 320488
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320488/21.02.2012
Denumire contract: Achizitie Piatra sparta roci magmatice 16-25 mm, Nisip de concasaj sort 0-8 mm
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sipote (Consiliul Local Sipote)Cod fiscal: 4540291, Adresa: Sipote, sipote, Telefon: 0232230333, Fax: 0232238320
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sipote, str.Alexandru Lapusneanu nr.1, sipote, Romania, cod postal: 707485, telefon: +40 0232230333, fax: +40 0232238320, persoana de contact: Constantin Cotofanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate a administratie locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Piatra sparta roci magmatice 16-25 mm, Nisip de concasaj sort 0-8 mm
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Piatra sparta roci magmatice 16-25 mm-4800 metri cubi, Nisip de concasaj sort 0-8 mm-400 tone inclusiv transportul si descarcarea produselor furnizate
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 664 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 10400 lei.Perioada de valab. a garant.de participare va fi de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare va trebui sa acopere va trebui sa acopere cel pu?in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin OP, printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Forma de constituire a garantiei de participare care v-a fi acceptata: -Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Ordin de plata (vizat de banca) in contul IBAN RO83TREZ40624700220XXXXX deschis la Trezoreria Iasi, in copie legalizata sau original; cu condi?ia confirmarii acesteia de catre banca astfel incat inainte de data deschiderii procedurii de cerere de oferte suma sa se afle in contul autorita?ii contractante.-Orice alt instrument de garantare in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. nr.925 cu modificarile si completarile ulterioare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de paticipare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului fiind constituita conform precizarilor din capitolul informatii suplimentare cap.VI.3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formular F1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formular F2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Formular F4- Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declarative;
-Formular F5-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.-Formular F6 -Certificatul unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
- Bilantul contabil la data de 31.12.2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuale in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care oferatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 10:19