Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PIESA DE SCHIMB ? FRU POWER & CONTROL UNIT WITHOUT BOARDS PENTRU ANGIOGRAF PHILIPS TIP ALLURA FD10 1 buc.


Detaliu pentru invitatia numarul 333711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Numar invitatie: 333711/16.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PIESA DE SCHIMB ? FRU POWER & CONTROL UNIT WITHOUT BOARDS PENTRU ANGIOGRAF PHILIPS TIP ALLURA FD10 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. GeorgescuCod fiscal: RO8615184, Adresa: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Telefon: 0232 267601, Fax: 0232 267601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, etaj 5, Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL CAROL I, NR. 50, Iasi, Romania, corp vechi, etaj 6, sala de lucrari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PIESA DE SCHIMB ? FRU POWER & CONTROL UNIT WITHOUT BOARDS PENTRU ANGIOGRAF PHILIPS TIP ALLURA FD10 1 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE : ACHIZITIE PIESA DE SCHIMB ? FRU POWER & CONTROL UNIT WITHOUT BOARDS PENTRU ANGIOGRAF PHILIPS TIP ALLURA FD10 1 buc.
II.1.6) CPV: 31711100-4 - Componente electronice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin: 1) virament bancar in contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi; 2) instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului de formular nr.1. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2. Cuantumul garantiei de participare este de 1006, 87 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este: - intre 63000 si 420000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: MANAGER: Grigore Tinica, DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Nedelciuc Victoria, DIRECTOR MEDICAL: Dabija Eduard, Dr. Nedelciuc Igor, Farcasel Victor, Ing. Butnaru Gabriel, Bioing. Liviu Amariei, Ciobanu Eduard Ionut, Ing. Paul Aprofirei)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa modelul de formular nr.10 Persoane juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridica straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident ca persoana juridicaMentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2011 sau 31.12.2011, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produsein ultimii 3 ani Formularul nr. 9
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer