Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie piese auto si reparatii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 328774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 328774/06.06.2012
Denumire contract: achizitie piese auto si reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie piese auto si reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de piese auto si service necesara pana la 31.12.2012 in valoare de 400000 lei, valoare estimata a prezentei proceduri infunctie de carese va elabora oferta contractul putand fi prelungit conf.art 6 HG.925/2006 valoarea maxima cu prelungire pana la 30.04.2013 fiid de 500000 lei.
II.1.6) CPV: 34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este de 4000 lei , modalitatea de constituire conf art.86 alin.1 din hg, 925/2006, valabilitatea garantiei este egala cu valabilitatea ofertei, in cazul in care se constituie prin ordin de plata se depune in contul RO60TREZ4765005XXX005891 deschis la trezoreria tg mures, in cazul in care vor exista contestatii formulate de operatorul economic si repinse ca nefondate autoritatea contractanta va retine o suma conf.art.278^1 din oug 34/2006
Garantie de buna executie
garantia de buna executieeste de 5% din valoarea contractului fara tva, modalitatea de constituire conf.art 90 alin 1 din HG 925/2006,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (formularul 1)2. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. /copie3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 2)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratiaprivindneincadrarea inprevederile art.69/^1 dinOUG.34/2006- FORMULARUL 11persoanele din cadrul unitatii care aproba/semneaza contractu sunt: dr.Ivanici Ioan - manager generaec.Zacharias Domnita - director economicing.Sonica Romulus- director tehnicLazar Sanda- membru5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181/OUG34/2006FORMULARU3Nota : in cazul in carein tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale.referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest.sens.informatii generale - formularul 5Avand in vedere dispozitiile art. 1 din Ordinul Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia se va intocmi conform modelului prevazut in sectiunea Formulare ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. (formularul 10) certificat constatator din care sa reiasa codul CAEN corespondent cu obiectul contractuluidocumente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, certificat emis de RAR privind indeplinirea conditiilor de autorizare a servicelui, autorizatie tehnica eliberata de RAR pentru marcile specificatein caietul de sarcini
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va prezenta informatii referitoare ladotarea tehnicainformatii privind numarul de personal si calificarea acestoraCel putin un contractsimilar in ultimii 3 ani, care sa confirmelivrarea de produsea caror valoare sa fie mai maresau egala ?sau cel putin egala cu nivelul solicitat respectic 400.000 lei lei , se va prezenta un documentdin care sa reiasainformatii relevante din contract in vederea demonstararii indeplinirii cerintei ;lista principalelor livrarii de produse in ultimii 3 ani-o unitate service pe raza Targu Muresului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: pretul ofertei rezultat dinpretul pieselor 70% si 30% pretul manoperei luand in calcul un numar de 3000 ore pe an
alte facilitati
15
Descriere: platforma pe raza orasului , geometrie directie si test de frana detaliate in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer