Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie piese de schimb, consumabile si accesorii motounelte


Detaliu pentru invitatia numarul 352049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 352049/06.08.2013
Denumire contract: achizitie piese de schimb, consumabile si accesorii motounelte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: +40 0244525252, Fax: +40 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 0244525252, fax: +40 0244510353, persoana de contact: Cristian Petrica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte, etaj II, str Valeni nr 32 , Ploiesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie piese de schimb, consumabile si accesorii motounelte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare piese de schimb, accesorii si consumabile motounelte. Valoarea de 105.000 lei reprezinta valoarea estimata a contractului care se va invheia pe naul 2013, iar valoarea de 140.000 lei reprezinta valoarea estimata a contractului cu suplimentarile din anul 2014 in baza art 6 alin 3 din HG 925/ 2006.Optiuni: supl conf art 6 alin 2 si 3 din HG 925/2006 cu max 35% din contract
II.1.6) CPV: 16810000-6 - Piese pentru utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 - 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este: 2100 lei. Pentru echivalenta lei valuta, se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la teremnul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967); b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.Ofertantilor ce nu fac dovada constituirii garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora stabilita ptr.deschiderea ofertelor, li se vor respinge ofertele ca inacceptabile - cf art 36 alin 1 din HG 925/2006. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Incazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine contestatorului din GP in raport cu val estimate a contractului, in conf cu art 278^1 alin (1) lit a) din OUG 34/2006. PT IMM- legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea-in original, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006-in original, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, persoane cu functie de decizie: Director General- Donald Nicolae Constantin, Director Gen Adjunct- Ovidiu Negulescu, Director Economic -Elena Trican; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Mihai Paun - Director Directia Servicii Publice ; Membrii: Cristian Petrica ? Coordonator Comp. Marketing, Aprovizionare, Achizitii; Emeric Dragomir ? Comp.Juridic?Contencios; Marius Panainte - Director Productie, Intretinere Domeniu Public; Adriana Vararu- Comp Spatii Verzi.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-in original. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-in original.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecareoperator economic in parte. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului: Pentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului inoriginal sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale a societatii din care sa rezulte CA globala carevizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri cel putinegala cu 210000 lei.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale deschimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei, 2012- 4.4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ultimii 3 ani.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare prin cel putin 1 contract max. 3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 105.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiarLista principalelor livrari de produse indomeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anualede schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei, 2012- 4.4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.sguploiesti.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer