Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piese de schimb pentru gospodaria de carbune


Detaliu pentru invitatia numarul 321028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 321028/29.02.2012
Denumire contract: Achizitie piese de schimb pentru gospodaria de carbune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE ISALNITA, str. Mihai Vitezu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE ISALNITA, str. Mihai Viteazu nr. 101, loc. Islanita, jud Dolj, bloc administrativ, etaj Vi , sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie piese de schimb pentru gospodaria de carbune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb pentru gospodaria de carbune: pentru benzi transportoare, pentru tamburii de intoarceresi deplasare a acestora
II.1.6) CPV: 42142000-6 - Piese pentru elemente de angrenare si de antrenare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1688 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 zile)cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada porevazuta in documentatia de atribuire(NOTA: Garntia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate); b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(Acestia vor fi depusi in contulRO68.RNCB.0134.0416.4013.0001-deschis la BCR Craiova;c)Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante-SE IsalnitaPentru ofertantii I.M.M ? uri garantia de participare va fi in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de particip.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC Complexul Energetic Craiova SA ? SE Isalnita;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut conform art.278?1/OUG 34/2006 este de 844 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Furnizorul va deschide un cont de garantii la dispozitia achizitorului la o unitate de Trezorerie a Statului (conform hotararii nr. 1045/2011). Suma initiala care se depune de catre executant in acest cont este de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.(Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in propunerea financiara pentru ce mod de garantiei de buna executie opteaza).Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie eligibilitate - formular 5 (in original)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - formular 6 (in original)- certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat (Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) - in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul-declaratie participant la procedura - formular 7 (in original- certificat participare cu oferta independenta - formular 8 (in original- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ (declatratie privind reguli de evitare a conflictului de interese fata de persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante si anume: ing. Viorel Gherghina ? Director- SE Isalnita; ec. Ion Tataru- Contabil Sef; ing. Amzolini Rujero - Inginer Sef? Presedinte Comisie Evaluare)- formular 12 in original - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; din care sa reiese ca ofertantul are in obiectul de activitate corespondent in codul CAEN - copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul.(ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte cerificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire daca acesta a fost trimis in copie "conform cu originalui")- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaldeclaratie pe proprie raspundere pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale;
- ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani insotita de recomandari; documente constatatoare, documente care sa confirme livrari de piese cu obiect similar Informatii privind standardele de asigurarea calitatii.Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul produselor are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata nr.17866
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer