Achizitie publica - Achizitie ?Piese schimb compresoare aer tehnologic Regatta?
Detaliu pentru invitatia numarul 321419
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321419/07.03.2012
Denumire contract: Achizitie ?Piese schimb compresoare aer tehnologic Regatta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403457, fax: +40 351449550, persoana de contact: Biroul Comert Exterior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie ?Piese schimb compresoare aer tehnologic Regatta?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie piese schimb compresoare aer tehnologic Regatta, conform anexei 1 la caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 42124330-6 - Piese pentru compresoare de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 790.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 1800RONValabilitate GP: minimum 60 zile de la data limita depunere oferteForma constituire GP: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Original instrument garantare participare procedura se depune la sediu Achizitor, Birou Comert Exterior et. V, pana la termen depune oferta din IPNota: Garantie irevocabila. Instrument garantare prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata;a.2) neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie cu privire la culpa persoana garantata.b) ordin plata confirmat de banca pana la termen limita depunere oferte, cont RO77RNCB0134041638010001-BCR Suc Dolj.IMM constituie GP cuantum 50% din valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant, autoritate contractanta retine din GP 1737.90 RON
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Furnizor obligat sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusa mai mare 0, 5% pret contract. Achizitor alimenteaza cont din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitor instiinteaza Furnizor varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Furnizor, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse dinultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta minima: ofertantul va prezenta proces-verbal de receptie sau document constatator care sa faca dovada ca a mai indeplinit un contract de furnizare piese de schimb compresoare aer tehnologic Regatta in cantitati mai mari decat jumatate din cantitatea de produse care fac obiectul prezentului contract. Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire nr.19357 este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:18