Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piese schimb pompe


Detaliu pentru invitatia numarul 351827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 351827/01.08.2013
Denumire contract: Achizitie piese schimb pompe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Cucu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie piese schimb pompe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie piese schimb pompe
II.1.6) CPV: 42124290-3 - Piese pentru pompe centrifuge (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 114.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum lei (Lot 1:375.74 lei, Lot 2:2320.04 lei, Lot 3:2996.18 lei, Lot 4:2788.51 lei, Lot 5:1341.80 lei; Perioada valab.: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constit. a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA, cu aplicarea in mod corespunzator a preved. art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP sumele de 1498.1 lei pentru Lot 3 si 1394.26 lei pentru Lot 4calculate conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06. b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4; c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Biroul Financiar Colterm din str. Episcop J.Lonovici nr.4. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform L.nr.346/2004 actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ?Decl. priv. incad. intrep. in categ. intrep. mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualiz. In cazul asoc. de op. ec. care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op. ec. Echivalenta pentru GP depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
-Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr 925/2006 sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 12 Cerinta nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 17 Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAP- formular 18 Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 13 In cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 13 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata Cerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata Completare formular 14 Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic Buciu Ionel, Director Productie ing. Samuila Ioan, Director Comercial Mircea Cristian Aron , Sef B.Achizitii Produse ing. Cucu Ioan, Sef Serviciu Investitii Mentenanta sing. Ifrim Mihai, Sef Birou Investitii ing. Andra Sergiu, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, ing. Bozan Cristian, ing. Florea Alexandra, tehn. Meszaros Aurelia, ing. Mihaita Adelheid, ing. Avram Mircea . Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,. Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (completarea Formularului 16), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizatproduse similareprin cel putin 1 contract, maxim 3 contracte a carui /caror valoare cumulata a fost de minim 18700 lei pentru LOT I ?Piese schimb pentru electropompa FLYGT tip CP 3300-HT, minim 116000 lei pentru LOT II Piese schimb pentru electropompa ABEL SERIA HMQ-K-0250-UV , minim 149800 lei pentru LOT III Piese schimb pentru electropompa GEHO tip ZPM 700, minim 139000 lei pentru LOT IV Piese schimb pentru electropompa HABERMANN tip NPK, minim 67000 lei pentru LOT V Piese schimb pentru electropompa WARMAN tip 4/3CC-AH, tip 3/2CC-AH si tip 1.5/1B-AH insotita de certificate/ documente - emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar sau in cazul in care beneficiarul este un client privat din partea caruia nu este posibila obtinerea unei confirmari a livrarii de produse, se accepta o declaratie din partea operatorului . Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul" Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer