Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piese schimb utilizate la autobuzele mercedes conecto o345-ambreaje si piese conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 313022
Autoritate contractanta
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO2490570
Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara
Telefon: 0256-277736
Fax: 0256-277793
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie piese schimb utilizate la autobuzele mercedes conecto o345-ambreaje si piese conexe
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34326100-9 - Ambreiaje si piese conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: piese schimb utilizate la autobuzele mercedes conecto o345-ambreaje si piese conexe Cuantumul garantiei totale pentru participare este de 1.060 lei, reducere 50%pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.09.2011 09:49
Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, Registratura - Poarta 2 a sediului central, pentru Directia Tehnica ? Biroul Achizitii Publice Depozite
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Timisoara, Directia Tehnica ? Biroul Achizitii Publice Depozite - sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Valoare estimata: 105, 251 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Prezentarea si completarea: Form.12A -Decl.privind eligibilitatea, Form.12 B-Decl.privind neîncadrarea în prev. art.181 din O.U.G.34/2006, Form. 4 -Decl. privind calit. de participant la procedura, Form. 5 ? Decl. privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, Certif.Înreg.si Certif.Const. emis de O.R.C., Form.12D(decl.privind lista prinipalelor livrari de prod. în ultimii 3 ani în valoare de 105.000 lei), Recomandari;Dovada certif. cond de calit. SR EN ISO 9001/2008, Form. 12 G (decl. privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractant si specializarea acestora ? daca este cazul) Inform. privind asociatii, daca este cazul;Formiularul 1 din care sa rezulte cifra de afaceri de în ultimii 3 ani în valoare de 160.000 lei
Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil prin accesarea SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer