Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie piese si accesorii pentru vehicule, si servicii de reparare


Detaliu pentru invitatia numarul 294982
Autoritate contractanta
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Cod de identificare fiscala: 7639762
Adresa: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia
Telefon: 0243234786
Fax: 0243234786
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie piese si accesorii pentru vehicule, si servicii de reparare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si servicii de reparatii a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.05.2011 10:10
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA Str. Decebal, Nr.1, Slobozia , Ialomita
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA Str. Decebal, Nr.1, Slobozia , Ialomita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 131, 394.76 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea2.Certificat de atestare fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala privind plata obligatiilor fiscale la zi3.Certificatul emis deoficiul registrului comertului.4.Fisa deinformatii generale5.Bilantul contabil sau extrasede bilant la 31.12.2010 vizat si înregistrat de organele competente6.Fisa de informatii privind experienta similara7. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant.8.Declaratia de conformitate9.Certificat de calitate10.Autorizatie RAR11.Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti ? min.1 buc
In SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.Se poate ridica si de la sediul autoritatii contractante contra cost valoare fiind de 50 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer