Achizitie publica - Achizitie piese si accesorii pentru vehicule, si servicii de reparatii
Detaliu pentru invitatia numarul 299688
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Cod de identificare fiscala: 7639762
Adresa: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia
Telefon: 0243234786
Fax: 0243234786
Denumire invitatie: Achizitie piese si accesorii pentru vehicule, si servicii de reparatii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule si servicii de reparatii a automobilelor
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.06.2011 11:22
Data limita de depunere a ofertelor: 23.06.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA Str. Decebal, Nr.1, Slobozia , Ialomita
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA Str. Decebal, Nr.1, Slobozia , Ialomita
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 220, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181;
-Declaratie privind neîncadrarea în situatiileprevazute la art.691;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010;
-Certificat de inregistrare emis de ONRC;
-Informatii privindsituatia economico-financiara(Fisa de informatii generale);
-Bilantul contabil sau extrasede bilant la 31.12.2010 vizat si înregistrat de organele competente;
-Fisa de informatii privind experienta similara;
-Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune;
-Declaratia de conformitate;
-Certificat de calitate;
-Autorizatie RAR;
-Recomandari din partea altor beneficiari, 1buc;
-Certificat de atestare fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala privind plata obligatiilor fiscale la zi;
-Garantie de participare, in cuantum de 2.200lei
In SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare.