Achizitie publica - achizitie planor de inalta acrobatie, monoloc, constructie din materiale compozite
Detaliu pentru invitatia numarul 353446
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353446/06.09.2013
Denumire contract: achizitie planor de inalta acrobatie, monoloc, constructie din materiale compozite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROCLUBUL ROMANIEICod fiscal: 4266944, Adresa: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3123619; 0731590512, Fax: 021/3123619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010673, telefon: +40 213123619, fax: +40 213123619, persoana de contact: serv. achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b.dul Lascar Catargiu nr. 54, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (aviatie generala si sportiva)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie planor de inalta acrobatie, monoloc, constructie din materiale compozite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de achizitie a unui planor de inalta acrobatie, monoloc, constructie din materiale compozite
II.1.6) CPV: 34721000-7 - Planoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 510, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 8000 lei. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Ofertantii pot depune si la casieria institutiei contravaloarea garantiei de participare. Dovada constituirii garantiei se va prezenta in original. In cazul in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine in raport cu valoarea estimata, suma de 4290 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1, ali.(1), lit.(b)din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia constituita in alta valuta echivalenta lei/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.(Formular 6)
Garantie de buna executie
In procent de 2.5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractuluiin cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate. Garantia de buna executie se va restitui ofertantului conform art.92, alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea prevazute la art.180 din OUG34/20069 (formular 2)2Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3)3.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006 (formular4)Persoanele cu functii de decizie ale autoritatii contractante sunt: Director General George Rotaru, Director General Adjunct Marina Iana, Director Economic Gabriela Nicola, Director Zbor Bogdan Sorescu, Director TEhnic Marin Opriceana, Sef Serv. Achizitii Carmen Damian. Persoanele care aproba bugetul Aeroclubului Romaniei sunt: Ministru MT Ramona Manescu si Directorul Economic al MT.4. Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, astfel: a. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statb. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certidicate sa reiasa ca ofrtantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.5. Certificat de participare la procedura ca ofertant independent conform Ordin 314/2010 (formular 5) 1. Certificat constatator emis de ONRC, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa obiectul de activitate sau oricare alt document care sa dovedeasca forma de inregistrare pentru persoane juridice straine. Informatiile din acest document sa fie reale, actuale la data limita pentru depunerea ofertelor.Acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.La solicitarea autoritatii contractante , ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata2.Ofertantul trebuie sa prezinte autorizatia AACR C-1 de distributie a produselor de aviatie.Aceasta autorizatie se obtine in conformitate cu Codul Aerian, OMTI 1242/2009 si RACR C1
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Cifra medie de afaceri sa fie de cel putin 300.000 lei.Pentru ofertantii straini, echivalenta lei/alta valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 11:25