Achizitie publica - Achizitie plantat arbori in municipiul Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 344423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344423/28.03.2013
Denumire contract: Achizitie plantat arbori in municipiul Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mica/sala mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie plantat arbori in municipiul Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - achizitionare diferite specii de arbori foiosi;
- tehnologia de plantare se compune din pichetare, sapat gropi, plantarea propriu- zisa a materialului arboricol, furtun si montaj furtun, umplerea gropilor cu pamant vegetal amestecat cu mranita si nisip, tasarea, tutorarea, prima udare;
- serviciile in perioada de intretinere include apa, manopera udare, transportul materialelor si personalului necesar pentru udarea arborilor plantati.
II.1.6) CPV: 03452000-3 - Arbori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 2.822 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura (formular anexat la sectiunea FORMULARE)/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul BNR la data publicarii invitatiei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA, avandu-se in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006, completare Formular A;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, completare Formular B;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, completare Formular C;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Executiv ? Mirecea Teodor Ghitea;Director Adj. ? Emil Bentan;Membri comisiei de evaluare: Stejerean Mircea, Diana Oltea Marc, Mihele Adriana, Marcu Sebastian Cornel, Adina Marge, Antoniu Dan, Eugenia Borbei, Doina Romocea, Iulia Kocsis.Consilieri locali -Unita Lucian ; Timofte Claudia Simona Cleopatra; Cupsa Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Biro Rozalia Ibolya; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina;
- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, completare Formular E;Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completare Formular D; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 282258 lei;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ron.- Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente justificative din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani calculati de la data limita dedepunere a ofertei, care sa contina minim un contract ? maxim 3 contracte avand ca obiect furnizarea, plantarea si intretinerea de arbori, insotita de minim un document/contractsau parti relevante ale contractului/proces verbal de receptie ? maxim 3 documente/contracte sau parti relevante ale contractelor/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea, plantarea si intretinerea de arbori, a carui valoare/caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 141.129 lei fara TVA.Se pot prezenta si contracte distincte pentru furnizare si pentru servicii pentru plantarea si servicii pentru intretinerea arborilor.Nota: Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitati- prin care sa faca dovada ca detine: ? personal pentru furnizarea si efectuarea serviciului de plantare si udare a arborilor si arbustilor.NOTA: Dovada scriptica de detinere a personalului muncitor nominalizat in Formularul nr.42 se va face prin prezentareacopiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, sau contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, sau declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul, pentru fiecare persoana nominalizata., Lista cuprinzand cantitatile de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, inchiriere sau orice alte forme legale de punere la dispozitie) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate furniza arboriisolicitati si ca poate presta seviciile de plantare si udare aferente.Nota: Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie/ prin contract de inchiriere/ leasing/ contract prestari servicii sau comodat sau punere la dispozitie prin alte forme a utilajelor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport se va prezenta copie xerox dupa contractul de vanzare-cumparare/ contractul de leasing/ contractul de inchiriere/ factura fiscala de procurare sau alte documente de punere la dispozitie sau echivalent. se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sauinternational de certificare privind implementarea sistemului de managementde calitate in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la datastabilita ca termen limita pentru primirea ofertelor. Certificarea ISO trebuiesa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.Nota: In caz de asociere documentelecare dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fiprezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati pentru partea de contract pe care o va realiza. Se accepta ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul vaprimii certif.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 10:27