Achizitie publica - Achizitie plante ornamentale pentru spatiile verzi din Orasul Sannicolau Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 348355
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348355/11.06.2013
Denumire contract: Achizitie plante ornamentale pentru spatiile verzi din Orasul Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Orasului Sannicolau Mare, jud. Timis, Sala 6.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie plante ornamentale pentru spatiile verzi din Orasul Sannicolau Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona plante ornamentale pentru spatiile verzi din Orasul Sannicolau Mare (flori si arbusti), in conditiile specificate in caietul de sarcini.Speciile de plante care fac obiectul achizitiei sunt precizate in Anexa 1 la caietul de sarcini.Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent de furnizare: 5.000 lei, excl. TVA;Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se preconizeaza ca va fi atribuit: 160.000 lei, excl. TVA.Plantarea se va efectua de catre serviciul Spatii Verzi din cadrul Primariei Orasului Sannicolau Mare.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 6.000 lei;
- perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare, nr. RO55TREZ6275006XXX000643, si prezentarea ordinului de plata (cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor).Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru acordul-cadru ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu acordul-cadru garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro, la cursul BNR leu/euro de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.Vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (suma retinuta: 4.265 lei, cf. lit. b)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006, inclusiv pentru tertul sustinator.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Danut Groza-Primar, Asaftei Radu Gheorghe-Viceprimar, Czene Rozalia-Sef Birou Contabilitate Buget si Patrimoniu, si Consilierii Locali ? Grui Adrian Calin, Muntean Dorin Horea, Luca Marian Leontin, Vasilcin Gheorghe, Constantinescu Florin, Mandran Natalia, Dragoi Alina, Negot Florin, Terebent Manuel Sebastian, Sarbu Ioan Ivan, Muntean Constantin Cozmin, Budur George Daniel, Dalica Gabriel, Flus Stefan Gheorghe.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 : Conditie de calificare: Ofertantul/tertul sustinator nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E).5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal al tertului sustinator, care nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006. (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile prevazute in certificat trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei.Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, insotita de certificari/recomandari/alte documentepentru cele mai importante contracte, din care sa reiasa dovada livrarii de produse.Experienta similara: - contract in cadrul caruia au fost livrate produse similare (furnizare de plante ornamentale ? flori si/sau arbusti); valoarea experientei similare trebuie sa fie de cel putin 60.000 lei, excl. TVA;va fi luata in considerare valoarea unui contract din cele prevazute in lista solicita (formular G).Se vor prezenta: Formularul H; copii ale partilor relevante din contractul de furnizare/ PV receptie/ recomandare/ certificat constatator/ orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii: denumirii contractului, procentului si valorii din contract realizate de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. (cel putin un document), Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana careasigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.- Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte uninstrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de asolicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoanasustinatoare; vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG34/2006 si 11 ind.1 din HG 925/2006. Indiferent daca exista un singur saumai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita decatre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 17:36