Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pneuri si camere de aer


Detaliu pentru invitatia numarul 320409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Numar invitatie: 320409/21.02.2012
Denumire contract: Achizitie pneuri si camere de aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA AradCod fiscal: RO 1708600, Adresa: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Telefon: 0257 / 338590, Fax: 0257 / 338590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Romania, cod postal: 310158, telefon: +4 0257338590, fax: +4 0257338590, persoana de contact: ANDRA SILVIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pneuri si camere de aer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de pneuri si camere de aer pentru autobuze, microbuze si masini de interventie
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 5000 leiperioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, care este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG34/2006 modificata prin OUG 76/2010.Formularul: 10
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contarct. Garantia de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006-formular 1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006-formular 2-certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular 3-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69 indice 1 din OUG 34/2006-formular 4.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv: - Ing. BIRAU MARIANA ? director general- Ec. BORTOI ANGELA ? director economic- Ing. PETRU CUVINEANU ? director tehnic- Ing. TOMUTA DANIEL ? presedinte comisie de evaluare Dovada obiectului de activitate prin certificat constatatorNote: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Raportari contabileNote: 1) Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor putea fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., I. Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de 400000 lei ( Ve x 1 )
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere cuprinzand numarul de contracte de furnizare pneuri, beneficiari si valori totale, din care sa reiasa ca ofertantul a derulat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract de furnizare pneuri in valoare mai mare de 400000 lei;, Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unor beneficiari din ultimii 3 aniNote: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor putea fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer