Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pneuri si camere de aer


Detaliu pentru invitatia numarul 342039
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Numar invitatie: 342039/25.01.2013
Denumire contract: Achizitie pneuri si camere de aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA AradCod fiscal: RO 1708600, Adresa: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Telefon: +40 0257338590, Fax: +40 0257338590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Romania, cod postal: 310158, telefon: +40 257338625, fax: +40 257338625, persoana de contact: Gherghel Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC CTP SA, Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pneuri si camere de aer
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se doreste achizitionarea a 28 pozitii de pneuri, a 2 pozitii de camere si a 2 pozitii de gulere, in diferite cantitati
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare va fi in cuantum de 5.000 lei, sau echivalentul in Euro a sumei de 5.000 lei, la cursul valutar din data de 01.01.2013. Garantia de participare se poate constitui in lei sau in Euro la cursul valutar din data de 01.01.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile Mod de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG34/2006 modificata prin OUG 76/2010. Formularul: 10
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contarct. Garantia de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006-formular 1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006-formular 2-certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular 3-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69 indice 1 din OUG 34/2006Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent procedurii, necesar finantarii contractului de furnizare pneuri si camere de aer: - Ing. BIRAU MARIANA ? director general- Ec. BORTOI ANGELA ? director economic- Ing. PETRU CUVINEANU ? director tehnic- Ing. GHERGHEL DAN - sef serviciul contracte achizitii- Ing. BALTA IOAN CATALIN - sef serviciul tehnic- Ing. BACIU ROMEO - sef sector- Ing. TOADER GHEORGHE - sef sectie- Ec. CHIFA IOAN - sef sectie- Cj. GODJA PETRU CLAUDIU - consilier juridic 1. Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic, conform Legii nr 26/1990Cerinta de calificare: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, care sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic;Certificatul va fi prezentat de catre fiecare ofertant sau ofertant asociat.Documentul se va accepta in oricare dintre formele: - original- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina, Documentul va fi eliberat cu maximum 30 de zile anterior datei depunerii ofertelor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afaceri globala, nivel minim 300000 lei, Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse din ultimii trei ani, insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 07:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer