Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pod plutitor


Detaliu pentru invitatia numarul 333727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CHILIA VECHE (CONSILIUL LOCAL CHILIA VECHE)
Numar invitatie: 333727/16.08.2012
Denumire contract: Achizitie pod plutitor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CHILIA VECHE (CONSILIUL LOCAL CHILIA VECHE)Cod fiscal: 4508738, Adresa: Comuna Chilia Veche , judetul Tulcea, Chilia Veche, Telefon: 0240547301, Fax: 0240547301 ; 0240547384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Chilia Veche , str. Dunarii, nr. 65, judetul Tulcea, Romania, cod postal: 827050, telefon: +40 240547301, fax: +40 240547384, persoana de contact: Velea Lucretia, Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Chilia Veche , str. Dunarii, nr. 65, judetul Tulcea, Romania, cod postal: 827050, telefon: +40 240547301, fax: +40 240547384
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pod plutitor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pod plutitor pentru transport utilaje, marfuri si persoane, nou, lungime 16 metri, capacitate transport 20 tone, echipat cu rampe pentru urcare/coborare actionate individual de cate o macara manuala, gard de protectie
II.1.6) CPV: 34510000-5 - Nave (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.600RON (2%) , iar pentru IMM-uri :2.300 RON(1%).? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO07TREZ6415006XXX000154 deschis la Trezoreria Tulcea , Beneficiar: PRIMARIA COMUNEI CHILIA VECHE , cod fiscal 4508738; se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ??isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;??oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;??oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;??In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantuluicontestator, in conformitate cu art. 2781 , alin.1, lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizataacu modificarile si completarile ulterioare, in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din aceasta valoare, respectiv2.300 RON.
Garantie de buna executie
Cuantum :5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru I.M.M. ?uri si de10% pentru ceilalti operatori economici.Forma de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original , sau-depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original. Completare formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Completare formular 2.- prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completare formular 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: primar - Ciupitu Georgeta, viceprimar - Gorgovschi Cristian, secretar UAT- Cernencu Marioara, consilieri locali: Botas Ion, Danaila Florica, Lungu Dorimidont Dumitru, Minea Octavian, Pocora Nicolae, Pohilca Cornel, Pohilca Nina, Savlovschi Alina, Sumila Florentina, Zabara Vasile, consilier Stare Civila ? Baluta Antonica, consilier Contabilitate ? Gheba Angelica, referent Achizitii Publice ? Velea Lucretia. Completare formular 4. Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, emis cucel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul Informatii generale, cu declararea mediei anuale a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in care sa se regaseasca produse similare furnizate(produse din categoria nave).Pentru livrarile de produse similare se vor prezenta documente care furnizeaza informatii despre indeplinirea contractelor de furnizare, in original sau copie.Proces verbal de receptie si/sau Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea produsului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale eliberat de beneficiar in conf. cu prevederile art. 97^1 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va atasa copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor pentru certificare calitate ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; b) pentru alt pret decat cel de la punctul a) se acorda punctajul P1(n) astfel: P1(n)=(pret minim/ pret n) x 60
Termenul de livrare (P2) (minim 45zile, maxim 90 zile)
25
Descriere: Durata contractului s-a stabilit la 90 zile . Cu toate acestea, un termen de livrare mai scurt ne avantajeaza, motiv pentru care am stabilit ca ponderea acestui criteriu sa fie de 25%. Oferta cu termen de livrare mai mic de 45 zile nu va fi punctata suplimentar, iar oferta cu termen de livrare mai mare de 90 zile va fi declarata neconforma. Punctajul pentru criteriul ?termenul de livrare? se acorda astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic (termen minim) se acorda 25 de puncte; b) pentru alt termen decat cel de la punctul a) se acorda punctajul P2(n) astfel: P2(n)=(termen minim / termen n) x 25
Asigurarea de servicii post-vanzare, service si asistenta tehnica (P3) (minim 5 zile, maxim 30 zile)
15
Descriere: Remedierea defectiunilor se va face in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii de la beneficiar. Daca produsul sau componentele lui sunt inlocuite in timpul perioadei de garantie, acelea care leinlocuiesc pe cele defecte, beneficiaza de o perioada de garantie care curge de la data inlocuirii lor. Fiind vorba despre un bun necesar desfasurarii unei activitati in interesul intregii comunitati locale, este important ca aceasta activitate sa nu fie perturbata din cauza aparitiei unor probleme de ordin tehnic, ce necesita interventie specializata din partea vanzatorului. Punctajul pentru criteriul de evaluare ?Asigurarea de servicii post-vanzare, service si asistenta tehnica? se acorda astfel: a) pentru perioada cea mai mica de la solicitarea de servicii post-vanzare, service si asistenta tehnica si pana la efectuarea interventiei se acorda 15 puncte; b) pentru alta perioada decat cea de la litera a) se acorda punctajul P3(n) astfel: P3(n)=(perioada minima / perioada n) x 15
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer