Achizitie publica - Achizitie polielectrolit pentru ingrosarea si deshidratarea namolului
Detaliu pentru invitatia numarul 348349
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348349/11.06.2013
Denumire contract: Achizitie polielectrolit pentru ingrosarea si deshidratarea namolului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A.Cod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Pitesti, Telefon: +40 0248625050, Fax: +40 0248223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie polielectrolit pentru ingrosarea si deshidratarea namolului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie polielectroliti pentru ingrosarea si deshidratarea namolului: - polielectrolit solid (pudra) - 6 tone/an;
- polielectrolit emulsie - 12 tone/an.
II.1.6) CPV: 24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4100 lei; se va retine in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006:2050 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita pentrudepunerea ofertelor Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de osocietate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal1300 9001, cont RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta sau in numerar, la casieria autoritatii contractante din municipiul Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 24 A.Garantia constituita sub forma unui instrument de garantare se depune obligatoriu in original la registratura autoritatii contractante din municipiul Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 24 A pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.De asemenea instrumentul de garantare se posta obligatoriu in SEAP (scanat)pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constitita si in alta moneda decat lei la un un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 4Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afla in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Membrii A.G.A.: Apostoliceanu Sorin, Dinescu Gheorghe, Gentea Cristian, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Tudosoiu Dumitru, Oprea Gheorghe-Gabriel, Ionescu Dumitru, Marica Daniela-Elena, Stoicea Alin Mihail, Neacsu Elena, Puscasu Mariana, Musat Valerica, Ghilencia Vasile Valentin, Dan Vasile, Radu Ion-Marian, Badiu Nicu, Bouleanu Nicolae, Frintura Adrian-Dumitru, Pirnuta Marius-Georgian, Deleanu Ion, Geanta Ilinca;Membrii C.A.: Patrascu Liviu, Nedelea Veronica, Boteanu Vasile, Goncearu Horia-Radu, Ion Dragos-Catalin;Directorii S.C. Apa-Canal 2000 S.A.: Decher Ion, Boteanu Vasile, Nedelea Veronica; Sandulescu Mihail.Persoane implicate in implementarea/ derularea proiectelor/ procedurilor: Serviciul Achizitii: Burcus Mihai Viorel, Radomir Cecilia Sorina, Visoiu Ovidiu Ion, Angelescu Constantin Liviu;Statia de Epurare: Golescu Magdalena Daniela, Stanciu Dumitru.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.In situatia existentei unui tert sustinator, acesta va depune in mod obligatoriu declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69`1, 180 si181 lit. a), c1) si d din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Va fi prezentat un certificat constatator cu informatii recente la data depunerii ofertei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: a. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competentaacestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectulprezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor inoriginal/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifreiglobale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala saumai mare decat suma de 410.000 lei. Se vor prezenta documente relevantein vederea indeplinirii cerintei cum ar bilanturile contabile: 2010; 2011;2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, produse cu specificul celor prevazute in cadrul caietului desarcini-prezentarea de informatii relevante din care sa reiasa furnizarea deproduse similare cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 205000lei, fara TVA. Cerinta nr. 1 Implementarea standardului de management al sistemuluicalitatii din seria ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pretul total = (pret unitar polielectrolit de ingrosare x 6 tone)+ (pret unitar polielectrolit de deshidratare x 12 tone)
consum specific de poliectrolit in Kg/tona de substanta uscata
40
Descriere: Consum specific total = cantitatatea de polielectrolit consumat pentru ingrosare in kg/to substanta uscata+cantitatatea de polielectrolit consumat pentru deshidratare in kg/to substanta uscata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 16:21