Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie pompe dozare adjuvanti si montajul acestora


Detaliu pentru invitatia numarul 354706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354706/15.10.2013
Denumire contract: Achizitie pompe dozare adjuvanti si montajul acestora
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE Isalnita - str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, loc Isalnita, jud Dolj, bloc PRAM etaj 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie pompe dozare adjuvanti si montajul acestora
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie pompe dozare adjuvanti - recatori Kurgaev cu acesori de montaj si inclusiv inclusiv montajul
II.1.6) CPV: 42122510-8 - Pompe peristaltice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 327.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.146 lei, echivalent alta valuta la curs BNR din data anterioara limita depunere oferte cu 5 zile. Perioada valabilitategar.participare: va fi cel putinputin egala cu perioada valabilitate oferta (60 zile) cu incepere de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a gar.de participare care va fi acceptata: a-prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditi legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.NOTA: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau ;
-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;a-OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Acestia vor fi depusi in cont RO25 BRDE 170S V963 4209 1700 - deschis la BRD Craiova (CIF 31454295);b-Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante?SC CEO SA?SE Isalnita;Ptr.ofertantii I.M.M garantia participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa ca IMM, in conf. cu cond. art.3 din Legea 346/2004. Ofertantii beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul gar. de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a-isi retrage oferta in perioada de valabilitate oferta;b-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie buna executie in perioada valabilitate oferta, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC CEO SA?SE Isalnita;c-oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada valabilitate oferta.Ofertantul care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut conform art.278?1/OUG 34/2006 este de 0 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarib)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Furnizorul va deschide un cont de garantii la dispozitia achizitorului la o unitate de Trezorerie a Statului (conform hotararii nr. 1045/19.10.2011) . Suma initiala care se depune de catre executant in acest cont este de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006? formular 5 (in original) (atat de catre furnizor cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul)-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din OUG 34/2006? formular 6 (in original)- certificate de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor si taxe si impozite locale(din certificate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, sau o declaratie pe proprie raspundere potrivir ar. 11 alin 4 din HG 925/20006 - conf art.9 din ordinul ANRMAP 509/2011) (copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?)-declaratie privind calitatea de participant la procedura? formular 7 (in original)-certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? formular 12 (in original)-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006si legea 337/2006 (Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul autoritatii contractante si anume: - ing. Dumitru Dumitrascu ? Director; ec. Veronica Nica ? Director Economic; ing. Viorel Gherghina ? Director Tehnic; ing. Elisabeta Viorica Mitricof ? Director Achizitii; ing. Nicolae Grigorie ? Sef Birou Achizitii Produse ? Form. 13-declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii inregistrati ca IMM-uri-declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului / ofertantului asociat /subcontractant /tert sustinator ? formular 14 (original) -Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.m Informatiile cuprinse in certificatul constataor trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .-Sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale privind operatorul economic; declaratiiprivind cifra de afaceri globalainultimii 3 ani. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta publicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produsesimilare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse similare obiectului contractuluise confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produsese realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul are certificarea sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer