Achizitie publica - Achizitie porumb boabe pentru furajarea animalelor
Detaliu pentru invitatia numarul 353785
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353785/16.09.2013
Denumire contract: Achizitie porumb boabe pentru furajarea animalelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSTATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE AGRICOLA SIMNIC-CRAIOVACod fiscal: 3078896, Adresa: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Telefon: 0251417534, Fax: 0251417534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CRAIOVA, SOSEAUA BALCESTI NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200721, telefon: +40 251417534, fax: +40 251417534, persoana de contact: CONSTANTIN GAVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul unitatii: Craiova, Sos. Balcesti nr. 54, Jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie porumb boabe pentru furajarea animalelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de porumb boabe pentru furajarea animalelor din baza experimentala zootehnica
II.1.6) CPV: 03211200-5 - Porumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 2200 lei; echivalenta leu-euro sau echivalenta leu/alta valuta se face la cursul BNR cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Cont R067TREZ2915005XXX008893 Trezoreria Craiova jud Dolj Pentru ofertantii I.M.M -uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; c) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa; d)contestatorul renunta la contestatie. Cuantumul ce va fi retinut conform art. 278A1/OUG 34/2006 este de 2200 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 5Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare Formular 6Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formular 7Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentare Formular 12Cerinta nr.6Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 Prezentare Formular 13;Deciaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Gavan - Director Claudia Patru - Director Economic; Gabriela Paunescu - Secretar Stintific; Armaselu Madaiina - Jurist; Maciuca Elena - Presedinte Comisie; Bora Constatin - Membru Comisie; Paunescu Gabriel -Membru Comisie; GavanescuAlexandru - Membru Comisie; Gavrilescu Georgeta - Membru Comisie. Cerinta nr. 1 -pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori partenenta din punct de vedere profesional Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCerinta nr. 3 (dupa caz): Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.~uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 34672004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Cerinta nr 1 Cifra de afaceri care vizeaza activitatea globala din ultimii 3 ani. Cerinta nr 2 Prezentare bilant contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani. Se va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare in valoare de cel putin 200000 lei sau echivalentul sumei in euro. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte Prezentare documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate conform caietului de sarcini. Standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 08:47