Achizitie publica - Achizitie prelate auto D.S. Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 334965
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334965/06.09.2012
Denumire contract: Achizitie prelate auto D.S. Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Bacau, str Nicolae Titulescu nr 14 , judet Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Bacau, str Nicolae Titulescu nr 14 , judet Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie prelate auto D.S. Bacau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de prelate auto pentru autobasculantele din dotarea DS Bacau
II.1.6) CPV: 39522110-1 - Prelate impermeabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 80 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor .Garantia de participare se va constitui conform prevederi art 86 din HG92/2006 respectiv, prin virament bancar, instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, ordin de plata sau fila cec confirmata de banca emitenta sau prin depunerea de numerar la casieria unitatii. Cont nr. RO20BRDE040SV18401150400 BRD Bacau
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea urmatoarelor formulare: - " Declaratie de eligibilitate ", " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" , " Declaratie privind neincadrarea in prevderile art 69 din OUG34/2006 (persoanele din cadrul autoritatii contractante implicate in orgnizarea , derularea si finalizarea actualei proceduri sunt: Ghelasa Viorel, Manaila Gheorghe, Tabacaru Ioan, Popa Neculai, Popa Gheorghe, Szabo Alexandru) .- Se va prezenta " Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta " conform prevederilor Ordinului 314/2010.;
- Prezentarea certificatului fiscal eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata , care sa ateste lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 60 de zile inainte de deschiderea ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;Inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii , ofertantului de primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata in situatia in care a prezentat documentul in forma copie cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea si completarea formularului " Lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani " precum si formularul " Experienta similara". Experienta similara va fi dovedita de prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare, insotite de Recomandare/recomandari din partea beneficiarilor, certificari emise de achizitor sau Documente constatatoare conform OUG 34/2006 care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:49