Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie preparate carne


Detaliu pentru invitatia numarul 350774
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA NATIONALA DE PREGATIRE A AGENTILOR DE PENITENCIARE TG. OCNA
Numar invitatie: 350774/19.07.2013
Denumire contract: achizitie preparate carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE PREGATIRE A AGENTILOR DE PENITENCIARE TG. OCNACod fiscal: R 4278060, Adresa: Tg. Ocna, str. Tisesti nr. 137, Jud. Bacau, Targu Ocna, Telefon: +40 0234344152, Fax: +40 0234344151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie preparate carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare preparate carne
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 703.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 : carnat cabanos= 100lei lot 2 : salam porc = 80 lei lot 3 : salam taranesc= 28 lei lot 4 : salam victoria= 30 lei lot 5 : sunca presata = 50 lei- perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile); Garantia se va constitui astfel: -in numerar prin depunere la casieria unitatii; -ordin de plata, cont RO88TREZ0625005XXX002440, Trez.Onesti, CUI 4278060, sau -prin oricare din posibilitatile prevazute la art. 86, alin.(1), (2), (3)din HG nr.925/2006 actualizata. IMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, conf. prev. Legeii 346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM fiind anexata la dovada garantiei de participare. - Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.? Pentru garantia de participare constituita in alta moneda (euro etc.) se va folosi cursul de schimb BNR stabilit inainte cu 4 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent ce se va incheia in baza acordului-cadru. Se va constitui prin oricare din modalitatile stipulate la art.90 din HG 925/2006, actualizata. -Daca partile convin modul de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante; suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis pana la concurenta intregii sume.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular A.2.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - completare formular B. Daca este cazul declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - completare formular C. Daca este cazul, tertul sustinator va prezentata declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, lit. a, c1 si d, actualizata - completare formular C1.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 actualizata - completare formular D. Toate persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie in ce priveste org., derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt: Scutaru Vasile-director, Forcos Marinela-dir.adj.ec.-adm., Martiniuc Mariana-sef serviciu logistica, Costin Constantin - contabil sef, NistorLivia-viza CFPP, Sirbu Laura-consilier juridic, Matei Liliana- agent achizitii. Formulare sunt disponibile in sectiunea "Documentatie si clarificari" 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cumentiunea ?conform cu originalul?. Pentru stabilirea conformitatii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri gloabala din ultimii 3 ani -formular EPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer