Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 336219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Numar invitatie: 336219/27.09.2012
Denumire contract: Achizitie preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: GEORGIANA PREDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie preparate din carne
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 110.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 2781, lit a din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 10.942, 21 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006. In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta acordul de asociere fara insa a legaliza aceasta asociere. Inainte de incheierea acordului cadru, grupul de operatori economici va prezenta dovada legalizarii asocierii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declar pe propria raspundere priv eligibilitatea. declar priv calitatea de participant la procedura. certif fiscal priv impozitele si taxele locale in cazul pers juridice - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. certif de atestare fiscala - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.declar pe propria rasp priv neincadrarea in sit prevazute la art 180 si 181 in cf cu preved oug 34/2006 - va fi completata si de catre sustinatori. certif de participare cu oferta independenta cf ord 314/2010. declar pe proprie raspundere priv neincadrarea in art 691 este solicitata pt toti ofertantii, candidatii, ofertantii asociati, subcontractantii, tertii sustinatori. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Lacatus - Director General; Gabriela Schmutzer ? Director General Adjunct; Georgiana Preda ? Sef Serviciu Achizitii si Monitorizare Contracte;Tertul sustinator va depune documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit a), lit c1) si d) din OUG nr 34/2006 Certificat Constatator care sa certifice faptul ca in dosarulsocietatii nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, ca nu este pusa sub stare de interdictie, ca nu este instituita curatela, ca nu este declarata in stare de insolventa sau faliment, ca nu exista condamnari penale ale persoanei juridice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? completare formular F3 in original Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 91.100 Ron ? Formular 3, conform prevederilor art. 9, lit b din HG 925/2006. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Bilantul contabil la 30.06.2012 vizat si inregistrat de organele competente cu privire la situatia financiara a societatii comerciale, avand in vedere ca bilan?ul contabil la 30.06.2012 nu este obligatoriu pentru to?i operatorii economici, se accepta bilan?ul contabil la 31.12.2011 sau orice alte documente echivalente din care sa rezulte indeplinirea cerin?ei privind media cifrei de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: operatorul economic atre obligatia sa completeze un formular cu personalul din care sa reiasa informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor livrari de produse din ultimii trei ani, operatorul economic va depune o data cu oferta, pana la data limita de depunere a ofertei mostre pentru toate produsele mentionate in caietul de sarcini, autorizatia de transport care sa ateste faptul ca operatorul economic este dotat cu mijloc de transport autorizat pentru furnizarea produselor alimentare certificat de management al calitatii ISOO 9001 al ofertantului sau echivalent, care dovedeste faptul ca operatorul economic este certificat cf standardelor europene, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, Certificat HACCP privind siguranta alimentelor sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer