Achizitie publica - ACHIZITIE PRESTARI SERVICII VIDANJARE
Detaliu pentru invitatia numarul 332374
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332374/25.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PRESTARI SERVICII VIDANJARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIUCod fiscal: 9902350, Adresa: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Telefon: +40 246214011, Fax: +40 246216232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. ALEXANDRIEI, NR. 7-9, GIURGIU, Giurgiu, Romania, cod postal: 08375, telefon: +40 246214011, fax: +40 246216232, persoana de contact: NICULAE LUIZA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. ALEXANDRIEI, NR. 7-9, GIURGIU, Giurgiu, Romania, cod postal: 08375, telefon: +40 246214011, fax: +40 246216232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRESTARI SERVICII VIDANJARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARE SERVICII DE GOLIRE A PUTURILOR DE DECANTARE SAU A FOSELOR SEPTICE
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 1245 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( respectiv , 90 zile ).- Garantia de participare se poate constituiprin: ? scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuirea contractului de achizitie publica, care se prezinta in original (Formularul 11) sau- Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere (conf. prevederilor art. 33 din H.G. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(formular 12A )sau-cazier judiciar/certificat echivalentModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formularul 12B)- certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii in luna anterioara deschiderii ofertelor.- certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii in luna anterioara deschiderii ofertelor.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. ( FORMULARUL NR. 6 )Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. La art 69 din O.U.G. 34/2006. ( FORMULARUL NR. 5 )- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriid e atribuire : ? Director executiv: Avram Teodora? Director economic: Jurj Claudiu? Jurist: Neacsu Sorina Persoane juridice/fizice romane- Certficat de inmatriculare CUI;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Document(proces verbal) care sa ateste vizita la locurile de prestare a serviciului de vidanjare.Lipsa codului aferent prestarii serviciului de vidanjare, din Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului, descalifica ofertantulModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire- bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente; (copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina) ;
- fisa de , ,informatii generale, , cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani( 2009, 2010, 2011 ) ( formular A1 )- se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale Statului( cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor) precum si datele de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati( formularul 12E )- fisa de informatii privind experienta similara?(formular nr.8) -original- ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, cel putin a unuidocument/contract/procese-verbal de receptie prin care sa confirme ca a fost incheiat un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare, cu cel care face obiectul achizitiei. Aceasta va fi insotita de o recomandare din partea unui beneficiar, cu care a fost incheiat un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare, cu cel care face obiectul achizitiei ;
- declaratie referitoare la mijloacele de transport, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespu Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Standarde de asigurare a calitatii si protectie a mediului : Modalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorie: - se va prezenta Autorizatia de mediu- se va preznta contract de deversare a apelor uzate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SOS. ALEXANDRIEI, NR. 7-9, GIURGIU, Giurgiu, Romania, cod postal: 08375, telefon: +40 246214011, fax: +40 246216232, persoana de contact: NICULAE LUIZA sau din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 11:06