Achizitie publica - Achizitie prin acord cadru - proteze ortopedice (proteza totala de sold necimentata cu cotil elastic si cap oxinium ; proteza totala de sold cu cotil elastic si cap Co - Cr; proteza totala de sold hibrid; proteza de sold bipolara; proteza totala de genunc
Detaliu pentru invitatia numarul 326907
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326907/16.05.2012
Denumire contract: Achizitie prin acord cadru - proteze ortopedice (proteza totala de sold necimentata cu cotil elastic si cap oxinium ; proteza totala de sold cu cotil elastic si cap Co - Cr; proteza totala de sold hibrid; proteza de sold bipolara; proteza totala de genunchi cimentata)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Spitalului Municipal Caracal, str.plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 249512880, fax: +40 249512373, persoana de contact: FIRANESCU NICOLETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt - Biroul Achizitii Publice si contractare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie prin acord cadru - proteze ortopedice (proteza totala de sold necimentata cu cotil elastic si cap oxinium ; proteza totala de sold cu cotil elastic si cap Co - Cr; proteza totala de sold hibrid; proteza de sold bipolara; proteza totala de genunchi cimentata)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Proteze ortopedice, conform cerintelor caietului de sarcini(5 loturi cuprinse in Anexa B).
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare este de 4061 lei. Cuantumul pe loturi se regaseste in Anexa B (informatii privind loturile). Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire: - prin virament bancar in contul Spitalului Municipal Caracal; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: 1. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; 2. a unei sume in numerar, Spitalului Municipal Caracal - cod fiscal: 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata separat de plicul cu documentatii, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor. Oferta care nu prezinta dovada constituirii garantiei de participare va fi respinsa fara a fi deschisa oferta financiara, in temeiul art. 33 alin. 3, litera b) coroborat cu art. 36 alin. 1 litera a) din HG nr. 925/2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in cazurile si conditiile prevazute de lege. IMM beneficiza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are si el obligatia de a completa aceasta declaratie.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completarii acestei declaratii .Cerinta nr. 2Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acestaare si el obligatia de a completa aceasta declaratie, din care sa rezulte ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 literele a, c indice 1 si d din OUG nr. 34/2006, asa cum a fost modificata prin art. 19 si 20 din Legea 279/2011.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completarii acestei declaratii .Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a completa acest certificat.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa acest certificat.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia completatrii acestui certificat.Cerinta nr. 4Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 7 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ? in sensul articolului mentionat ? sunt: Manager Ec. Popescu Octavian, Director Medical ? Dr. Popescu Dan Silviu si Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica, dr. Popa Alexandra, medic coordonator PN Endoprotezare.In cazul existentei unui tert sustinator , acesta are obligatia de a completa aceasta declaratie.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a completa aceasta declaratie.Eventualii subcontractanti (subcontractant) au obligatia completarii acestei declaratii.Cerinta nr.5Operatorul economic care participa la procedura in nume propriu, asociatii, subcontractantii vor completa urmatorul document : DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- conform FORMULARULUI NR. 9 din Sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului . Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune acest certificat.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Eventualii subcontractanti (subcontractant) nu au obligatia depunerii acestui certificat.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului . Se va depune : -AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII PUBLICE, in temeiul Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care se avizeaza functionarea ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitive medicale din categoria celor din care face parte si dispozitivul medical ce face obiectul procedurii de atribuire si in care se specifica faptul ca ofertantul este distribuitor al producatorului dispozitivului medical in cauza. Se va depune acest document sau echivalent al sau. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul existentei unui tert sustinator , acesta nu are obligatia de a depune aceste documente.In cazul depunerii unei oferte comune, toti asociatii au obligatia de a depune aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeza.Pentru persoanele juridice/ fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2ANGAJAMENT TERT SUSTINATOR FINANCIAR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatein acest sens, care sa ateste conformitatea produselor., Cerinta nr. 2Vor fi depuse mostre., Cerinta nr. 3ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA;ACORD DE SUBCONTRACTARE;DECLARATIE PRIVIND PARTEA/ PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 13:22