Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie prin cerere de oferta cartuse si tonere


Detaliu pentru invitatia numarul 122533
Autoritate contractanta
OFICIUL ROMANPENTRU IMIGRARI
Cod de identificare fiscala: 22084517
Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 3158178
Fax: 3158178
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie prin cerere de ofertacartuse si tonere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie prin cerere de ofertade cartuse si tonere
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 11.03.2008 14:50
Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: strada lt. col. Marinescu Constantin, nr. 15A, Sector 5, Bucuresti, biroul achizitii, tel 4107502, sau int.19077, 19078
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Oficiului Roman pentru Imigrari din strada lt. col. Marinescu Constantin, nr. 15A, Sector 5, Bucuresti, biroul achizitii, tel 4107502, sau int.19077, 19078
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criterii de calificare privind situatia personala: - ofertantul sa nu se afle în situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- declaratie de eligibilitate;
- Certificat constatator de la O.R.C- Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat;
- Certificat privind taxe localeCriterii de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala: - ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardelor ISO 9001;
- existenta unei experiente similara: contracte îndeplinite în ultimii 3 ani în cunatum de minim 130000 lei;
- informatii privind cifra de afaceripe ultimii trei ani (minim300000, 00 lei
din SEAP , sau din strada lt. col. Marinescu Constantin, nr. 15A, Sector 5, Bucurestibiroul achizitii, tel 4107502, sau int.19077, 19078
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: Procedura a fost anulata pentru ca nu a depus oferta nici un operator economic
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer