Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie produs petrolier - motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 345119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Porolissum al judetului Salaj
Numar invitatie: 345119/11.04.2013
Denumire contract: achizitie produs petrolier - motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Porolissum al judetului SalajCod fiscal: 4494667, Adresa: Zalau, b-dul Mihai Viteazul nr. 57, Zalau, Telefon: 0260611212, Fax: 0260615620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Zalau, b-dul Mihai Viteazul nr. 57, Zalau, Romania, cod postal: 450025, telefon: +40 260611212, fax: +40 260615620, persoana de contact: oros dan iulian; florinel-nicolae crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zalau, b-dul Mihai Viteazul nr. 57, Zalau, Romania, cod postal: 450025, telefon: +40 260611212, fax: +40 260615620, persoana de contact: oros dan iulian; florinel-nicolae crisan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produs petrolier - motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de produse petroliere rafinate - motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 leiPerioada de valabilitate a perioadei de valabilitate a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a oferteicursul BNR din data de 18.03.2013, respectiv de 4, 4170 lei/euro
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69.1 din OUG 34/2006Persoana cu functie de decizieInspector Sef - Chichisan Miron AdrianSef Serviciu logistic - Moigradan VasileContabil Sef - Cinpean PetruJurist - Marcus GheorgheOfiter specialist I -Oros DanSubofiter tehnic principal - Crisan FlorinelSubofiter tehnic principal - Farcas Adrian certificat constatator emis de ORC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer