Achizitie publica - achizitie produse - articole de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 340559
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340559/04.12.2012
Denumire contract: achizitie produse - articole de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111422, fax: +40 0372111483, persoana de contact: Bettina TEODORESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111422, fax: +40 0372111483, persoana de contact: Bettina TEODORESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse - articole de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie produse - articole de birou
II.1.6) CPV: 39263000-3 - Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 188, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3700 lei si se va constitui conform art.86 din HG 925/2006. Valabilitatea garantiei de participare se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Se va face dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular D;? Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular E.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.? Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69ยน O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul F;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Eduard Hellvig - Ministru, Marcel Bolos - Secretar de Stat, Valentin Trifan - Secretar General Adjunct, Mihai Calota - Director General (Directia Generala Juridica), Alina Dinca - Director General (Directia Generala Finante si Contabilitate Publica), Gabriela Bostanescu - Director (Directia Gestionare Fonduri Comunitare pentru Turism), Florin Puscau - Director General (Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ).? Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorcatrebugetul de stat consolidat si catre bugetul local, precum si a platii contributiei la asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, ce prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are debite.? Se solicita certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular K ? Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane juridice /fiziceromane si straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).NOTA: ?n cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentele solicitate mai sus vor fi emise pentru fiecare membru al asociatiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 370.000 lei.NOTA: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, media cifrei de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Convertirea in LEI si Euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro= 3, 6827 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de furnizare anterior finalizat ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 50.000 lei sau a maximum trei contracte de furnizare anterioare finalizate ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim 90.000 lei., - cel putin o recomandare emisa de beneficiariin original sau copie, - mostre - se solicita prezentarea unui certificat de calitate emis de catre un organism independent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 12:47