Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE


Anunt de atribuire numarul 46831/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Adresa: STR. BABADAG NR. 163BIS, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Tulcea, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0240/505601;0240/502711, Fax: 0240/502600
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACHIZITIE PRODUSE
II.2) Obiectul contractului FURNIZARE DE PRODUSE: ARTICOLE DE PAPETARIE COD CPV 21230000-4 SI CARTUSE DE TONER COD CPV 30125100-2.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 21230000-4 - Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.1)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 152125/19.06.2008 13:40
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 7
Valoare estimata totala 75, 208 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
9808 / 11.07.2008
28, 623RON
Castigator
CUI
Adresa
SC.INTERCITY TRADING SRL
RO4050710
STR.LUGOJULUI NR.2, ARAD, 310259, Arad
9807 / 11.07.2008
24, 766RON
Castigator
CUI
Adresa
SC CEZAROM SRL
RO7277654
STR. ILEANA COSINZEANA NR.16, CONSTANTA, 8700, Constanta
Total (fara TVA): 53, 389RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC.INTERCITY TRADING SRL SC CEZAROM SRL
Valoare contract: 53389.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer