Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie produse alimentare - 2012 (2)


Detaliu pentru invitatia numarul 341218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL MUNICIPAL RM. SARAT
Numar invitatie: 341218/19.12.2012
Denumire contract: achizitie produse alimentare - 2012 (2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL RM. SARATCod fiscal: 4697653, Adresa: RM. SARAT, Judetul BUZAU, Str. N. Balcescu, nr.2, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238562780, Fax: 0238562780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. SARAT, Judetul BUZAU, Str. N. Balcescu, nr.2, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238561231, fax: +40 238562780, persoana de contact: RAPEANU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Rm. Sarat, str. Nicolae Balcescu nr. 2 - administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse alimentare - 2012 (2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta achizitioneaza produse alimentare necesare prepararii hranei bolnavilor
II.1.6) CPV: 15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Pentru toate loturile garantia de participare este de 1179, 80 lei. ofertantii care depun oferta pentru mai putine loturi, garantia de participare se calculeaza in procent de 1 % din valoarea maxima a lotului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie potrivit art. 86 alin ( 1 ) din H.G. nr. 925/2006. Contul de garantii al autoritatii contractante: RO68TREZ1675006XXX002836, Trezoreria Rm. Sarat. Echivalenta pentru o garantir de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Da. Pentru contractele mai mari de 5000 lei se costituie garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent. Modalitati de constituire - conform art. 90 alin ( 1 ) din H.G. nr. 925 / 2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/20062. se vor prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", astfel: - certificat de participare cu oferta independenta;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 modificata si actualizata din care sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese.Nu au in consiliul de administratie/ comitetul director persoane care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica (jr. Danielescu Adrian-manager, ecd. Baicu Mariana - director financiar contabil, jr. Constantin Elena - consilier juridic, ec. Rapeanu Ion- sef birou achizitii); Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare, precum si orice alt document doveditor necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele fizice / persoanele juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Nota. Documentele pot fi depuse in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul care se claseaza pe primul loc va depune documentul in original sau in copie legalizata pana la incheierea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Furnizorul trebuie sa completeze formularul Informatii generale (F13) care completeaza tabloul situatiei economice a operatorului economic, prin redarea evolutiei cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, dand posibilitate autoritatii contractante sa observe evolutia acesteia pe piata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Se solicita prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt unitati madicale , de stat sau private., Recomandare Se va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar pentru a ne face o imagine de ansamblu asupra seriozitatii ofertantului de a duce la indeplinire clauzele conractuale si a recunoastere pe piata ca partener viabil, Informatii privind conformitatea produselor. Se solicita certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa confirme conformitatea produselor., Prezentarea de mostre pentru fiecare din loturile pentru care se depune oferta. Certificate / declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii SR EN ISO :9001, respectiv, SR EN ISO 22000 :2005 privind Sistemul de Management al Calitatii Alimentelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer