Achizitie publica - .ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 328649
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328649/05.06.2012
Denumire contract: .ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL RM. SARATCod fiscal: 4697653, Adresa: RM. SARAT, Judetul BUZAU, Str. N. Balcescu, nr.2, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238562780, Fax: 0238562780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. SARAT, Judetul BUZAU, Str. N. Balcescu, nr.2, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238562780, fax: +40 238562780, persoana de contact: RAPEANU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Rm. Sarat, str. Nicolae Balcescu nr. 2 - administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: .ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse alimentare necesare prepararii hranei bolnavilor
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Pentru toate loturile garantia de participare este de 5323 lei. ofertantii care depun oferta pentru mai putine loturi, garantia de participare se calculeaza in procent de 1 % din valoarea maxima a lotului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se constituie potrivit art. 86 alin ( 1 ) din H.G. nr. 925/2006. Contul de garantii al autoritatii contractante: RO68TREZ1675006XXX002836, Trezoreria Rm. Sarat
Garantie de buna executie
Da. Se costituie garantie de buna executie in procent de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent. Modalitati de constituire - conform art. 90 alin ( 1 ) din H.G. nr. 925 / 2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/20062. se vor prezenta documente pentruneincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", astfel: - certificat de participare cu oferta independenta;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/206modificata si actualizata din care sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese.Nu au in consiliul de administratie/ comitetul director persoane care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica (jr. Danielescu Adrian-manager, ecd. Baicu Mariana - director financiar contabil, jr. Constantin Elena - consilier juridic, ec. Rapeanu Ion- sef birou achizitii); Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare, precum si orice alt document doveditor necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoanele fizice / persoanele juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Nota. Documentele pot fi depuse in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul care se claseaza pe primul loc va depune documentul in original sau in copie legalizata pana la incheierea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraSe solicita prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt unitati madicale , de stat sau private., RecomandareSe va prezenta o recomandare din partea unui beneficiar pentru a ne face o imagine de ansamblu asupra seriozitatii ofertantului de a duce la indeplinire clauzele conractuale si a recunoastere pe piata ca partener viabil, Informatii privind conformitatea produselor.Se solicita declaratie/certificat de calitate si conformitate emise de producator, Prezentarea de mostre pentru fiecare din loturile pentru care se depune oferta Certificate-Certificare SR EN ISO 9001 :2001 privind Sistemul de Management al Calitatii, pentru producator si distribuitor (dupa caz)-Certificare SR EN ISO 22000 :2005 privind Sistemul de Management al Calitatii Alimentelor, pentru producator si distribuitor (dupa caz);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 12:06