Achizitie publica - Achizitie produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 312677
ORASUL ROVINARI
Cod de identificare fiscala: 5057520
Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari
Telefon: 0253371095
Fax: 0253371004
Denumire invitatie: Achizitie produse alimentare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare conform specificatiilor Caietului de sarcini
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 13.09.2011 13:47)
Data publicarii: 05.09.2011 12:22
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura - Primaria orasului Rovinari, str. Florilor, Nr. 2, cod 215400, jud Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte - Primaria orasului Rovinari, str. Florilor, Nr. 2, cod 215400, jud Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 160, 258.06 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de sarcini fiscal taxe si impozite bugetul local si bugetul de statCertificat constatator emis de ORCBilant contabil la 31.12.2010Cifra medie de afaceri trebuie sa fie >320.000 leiPrezentareaunuia contract de executie de furnizare produse similar >160.000 leiUtilaje: mijloace de transport autorizate sanitar care sa asigure pe durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice si microbiologice
Documentatia de atribuire se obtine gratuit prin intermediul SEAP.Cuantumul garantiei de participare este de 3200lei.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare