Achizitie publica - Achizitie produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 329125
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329125/11.06.2012
Denumire contract: Achizitie produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC INEUCod fiscal: 3519062, Adresa: strada Republicii, nr.2, Ineu, Telefon: 0257511222, Fax: 0257511228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Monica Mang
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ineu, strada Republicii, nr.2, cod postal: 315300, judet Arad,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse alimentare necesare pentru prepararea hranei pacientilor internati in spital
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.431 din OUG nr. 34/2006 modificat prin Legea nr.279/2011 garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui IP/AP in SEAP.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 85 si urm. din H.G. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. 34/2006, pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (F. 4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Valoarea garantiei de participare este de1.450 lei.Contul in care se poate depune garantia de participare esteRO22 TREZ 0245 006X XX00 0696deschis la Trezoreria Ineu. Perioada de valabilitate a garantiein de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei , 90 zile, raportata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor respectiv pana la data de ............
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui integral in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (F. 20) de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa la contract.Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui siprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la TrezoreriaIneu, un cont de disponibil distictla dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se va depune de catre furnizor in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului . Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratieprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006( F.7)2. declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ( F. 8)3. certificatul ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. certificatul ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, cumentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , va fi prezentat in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta inexistentei datoriilor/debitelor se aplica fiecarui asociat.5. certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta.(F.9)6 .declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare (F.10). Persoanele cu functi de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager ec.Bogdan Georgeta, dir. fin. cont. ec Rus Daniela, Sef serv.adm. ing. ec. Mang Monica, sef birou contabil ec. Diaconu Elena, contabil ec.Tomse Ramona - certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor va fi prezentat in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulteobiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -media cifrei de afaceri /media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului pentru ultimii 3 ani-valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de doua ori valoarea estimataa contractuluipentru care se liciteaza.-se va mentiona cursul leu/euro pentru fiecare an sau se va indica raportarea la cursul mediu indicat de BNR/BCE pentru fiecare din anii respective.- Informatii genarale despre situatia economica a ofertantuului.--Pentru preturile ofertate in alta moneda, echivalenta se va determina in functie de cursul leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil in 02.04.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari, locul livrarii produselor va fi prezentatain original.-experienta similara dovedita prin cel putin 1 contract ( PARTI RELEVANTE) avand ca obiect furnizarea de produse alimentare cu o valoare ( fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a contractuluipentru care se liciteaza ? in copie, , insotit de recomandare din partea beneficiaruluidin care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract ? in copie semnat pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul;
- declaratia pe proprie raspundere ca produsele furnizate indeplinesc toate normele sanitare in domeniul sigurantei alimentelor, va fi prezentata de fiecare asociat in parte;
- Declaratii de conformitate, -dovada detinerii mijloacelor de transport specializate, autorizate sanitar-veterinar si echipate conform legislatiei UE in vigoare, certificatul de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii emis de un organism acreditat, sau echivalent, va fi prezentat in copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:54