Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 343690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL ROVINARI
Numar invitatie: 343690/12.03.2013
Denumire contract: Achizitie produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ROVINARICod fiscal: 5057520, Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Telefon: +40 253371095, Fax: +40 0253371004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte - Primaria orasului Rovinari, STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse alimentare conform cerintelor Caietului de sarcini, necesare pentru prepararea hranei la Cantina de ajutor social.
II.1.6) CPV: 03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 646.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 8.800 lei. Modul de constituire al garantiei: scrisoare de garantie bancara prezentata in original, ordin de plata confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO60TREZ3405006XXX000402 deschis la trezoreria Rovinari. Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine ofertantului din garantia de participare suma de 4.220, 64 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificat oferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dorin Filip - Primar2. Podaru Constantin ? Administrator Public3. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate4. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe5. Negreanu Gheorghe ? Consilier Juridic Birou APFE6. Cinca Constantin-Daniel ? Sef Serviciul Public de Asistenta Sociala7. Popescu Dan ? inspector SPASCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca activitatile derulate de operatorul economic ? conform codurilor CAEN includ activitatile ce fac obiectului contractului supus achizitiei (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita, daca este cazul, ofertantului clasat pe primul loc, documentele mai sus mentionate in copie lagalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 100.000 lei.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011 (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul) sau orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare solicitate (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul) Se va prezenta formularul B2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dovada furnizarii in ultimii 3 ani de produse similare cu o valoare de minim 50.000 lei.Se va prezenta formularul C1, privind principalele furnizari de produse din ultimii 3 ani.Se vor prezenta orice certificate/documente care sa confirme furnizarea de produse similare cu o valoare de minim 50.000 lei (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul), Se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (formularul E), de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de furnizare.Ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport autorizate sanitar care sa asigure pe durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice si microbiologice (se vor prezenta documente care sa justifice cele solicitate - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer