Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 348463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC INEU
Numar invitatie: 348463/13.06.2013
Denumire contract: Achizitie produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC INEUCod fiscal: 3519062, Adresa: strada Republicii, nr.2, Ineu, Telefon: +40 257511222, Fax: +40 257511228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Stuparu Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Republicii, nr.2, Ineu, Romania, cod postal: 315300, telefon: +40 257511222, fax: +40 257511228, persoana de contact: Stuparu Mariana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse alimentare necesare pentru prepararea hranei pacientilor internati in spital
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art.431 din OUG nr. 34/2006 modificat prin Legea nr.279/2011 garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui IP/AP in SEAP. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 85 si urm. din H.G. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. 34/2006, pana cel tarziu la deschiderea ofertelor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (F. 4) emis in conditiile legii de o societate bancare sau de o societate de asigurari. Valoarea garantiei de participare este de 1.800 lei. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO22 TREZ 0245 006X XX00 0696 deschis la Trezoreria Ineu. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 zile, raportata la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor respectiv pana la data de ......Data la care se raporteaza rata cursului de schimb leu-valuta este 07.05.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii (F. 20) de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa de contact. Daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractul are obligatia de a deschide la Trezoreria Ineu, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre furnizor in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (F. 7)2. declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (F. 8)3. certificatul ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prezentat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. certificatul ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, cu mentiunea ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, va fi prezentat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul"Cerinta inexistentei datoriilor/debitelor se aplica fiecarui asociat.5. certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achiziilor Publice nr. 314/2012 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.(F. 9)6. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitrea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006m, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (F. 10). Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta in ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager ing.ec. Mang Monica, dir. fin. cont. ec. Rus Daniela, responsabil achizitii ing Stuparu Mariana, sef birou contabil ec. Diaconu Elena, contabil ec. Tomse Ramona. - certificatul constatator emis de ORC conform careia ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor va fi prezentat in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afacere globala ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani(2010-2011-2012), iar nivelul minim impus sa fie cel putin egal cu 180.000 lei.-se va mentiona cursul leu/euro pentru fiecare an sau se va indica raportarea la cursul mediu indicat de BNR pentru fiecare din anii respectivi: 2010- 4.20992011- 4.23792011- 4.4560-Informatii generale despre situatia economica a ofertantului. -Pentru preturile ofertate in alta moneda, calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand informatii privind perioade, valori, beneficiari, locul livrarii produselor va fi prezentatat in original. -experienta similara dovedita prin certificate/documente AC, cel putin 1 contract (PARTI RELEVANTE) avand ca obiect furnizarea de produse alimentare cu o valoare (fara TVA) minima egala cu valoarea estimata a contractului 90.000 lei pentru care se liciteaza-in copie, insotit de recomandare din partea beneficiarului din care sa rezulte ca furnizorul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract-in copie semnat pe fiecare pagina pentru conformitate cu originalul;
-Declaratii de conformitate; -dovada detinerii mijloacelor de transport specializate, autorizate sanitar-veterinar si echipate conform legislatiei UE in vigoare(echipamente frigorifice). certificatul de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii emis de un organism acreditat, sau echivalent, va fi prezentat in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer