Achizitie publica - Achizitie produse alimentare, 5 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 326891
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326891/15.05.2012
Denumire contract: Achizitie produse alimentare, 5 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL SCOLAR ARADCod fiscal: 3519771, Adresa: STR. GHICA VODA NR. 4-10, Arad, Telefon: 0257280947, Fax: 0257280947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GHICA VODA NR. 4-10, Arad, Romania, cod postal: 310108, telefon: +40 257280947, fax: +40 257280947, persoana de contact: FLORENTINA CIRIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Scolara Arad, Strada Ghica Voda 4-10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimentare, 5 loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse alimentare, 5 loturi: produse din carne, produse lactate, legume si fructe proaspete, legume congelate, diverse produse alimentare, conform Anexa II la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 125 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare pentru fiecare lot in parte: lot 1 - 2000 lei; lot 2 - 755 lei; lot 3 - 574 lei; lot 4 - 515 lei; lot 5 - 1509 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este "cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei".3. Modul de constituire se va face prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86 din HG 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul pentru garantia de participare este: RO39TREZ0215004XXX006593 deschis la Trezoreria Mun. Arad.Instrumentul de garantare trebuie sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, sa fie constituit cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, actualizata, in cuantum de 1%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract incheiat in functie de oferta castigatoare, pentru fiecare lot. Garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din plata curenta pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti, unde va depune o suma initiala in valoarea de minim 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa formularul F12 din sectiunea Formulare din documentatia de atribuire, potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta in original un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.2. Declaratie privind eligibilitatea. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie pe propria raspundere, completata in conformitate cu formularul F3 din sectiunea Formulare din documentatia de atribuire si prezentata in original. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si indeplinirea obligatiilor. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul F4 din sectiunea Formulare din documentatia de atribuire, prezentata in original. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.4. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata.5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata.Nota: certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul F5, prezentate in original, din sectiunea Formulare din documentatia de atribuire.7. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul F6 din sectiunea Formulare din documentatia de atribuire, prezentata in original. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul Centrului Scolar Arad, care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director prof. Cirin Florentina, dir. adj. prof. Godja Bogdan, administrator financiar Radu Daniela, prof. ing. Sauliuc Toma, tehn. Fruja Gheorghe, administrator Grad Ana. 1. Pentru persoane fizice romane certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind procedura insolventei.Nota: autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul original sau copie legalizata.2. Persoane juridice straine: documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a cel putin o referinta sau un document constatator din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Garantia de participare pentru fiecare lot in parte: Lot 1 - 2000 lei; Lot2 - 755 lei; Lot 3 - 574 lei; lot 4 -515 lei ; lot 5 - 1509 lei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 12:22