Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie produse alimentare de origine animala


Detaliu pentru invitatia numarul 356664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL GAESTI
Numar invitatie: 356664/23.12.2013
Denumire contract: achizitie produse alimentare de origine animala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL GAESTICod fiscal: 24125133, Adresa: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Telefon: +40 245710254/103/0766261024, Fax: +40 245710254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245710254/103/0766261024, fax: +40 245710254, persoana de contact: Luminita Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse alimentare de origine animala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru furnizare produse alimentare origine animala, cu o durata de 15 luni, cu unul sau mai multi operatori economici max. 6 si cu incheierea contractelor subsecvente fara reluarea competitiei in SEAP
II.1.6) CPV: 03142300-1 - Produse alimentare de origine animala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 956 - 419, 892.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare- 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei; data la care se va efectua echivalenta leu/alta valuta -curs BNR- este data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Cuantum garantie de participare: lot 1- 3567.48 lei; lot 2- 918.39 lei; lot 3 - 1359.68 lei; lot 4 -863.18 lei; lot 5- 873.45 lei; lot 6-815.67 lei. Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO38TREZ2735005XXX000055 Trezoreria Gaesti, CIF 4344422.Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare. Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent. Modul de constituire: conform art.90 al.(1) din H.G.nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO38TREZ2735005XXX000055 Trezoreria Gaesti, CIF 4344422.Se va constitui inainte de sau la incheierea contractului subsecvent de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul, in conformitate cu prevederile art. 91 din HG 925/2006, de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indepliniri contractuluisubsecvent, in limitele prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, al.(1) din HG 925/2006. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.1 ;
-Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participant in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.2;
-Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 3;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Gheorghe Anghel, sef serviciu economico-administrativ Georgeta Ion, sef birou logistica Maria Florea, consilier juridic Bogdan Bauer, responsabil achizitii Luminita Mihalache, responsabil viza CFP Catalina Serban, responsabil sector alimente Nicoleta Marilena Dinulescu.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor sau esalonarea acestora, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, duratasocietatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul". Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri pe domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, Bilantul contabil-Ultimul bilant financiar contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer