Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse alimentare diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 336183
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURI
Numar invitatie: 336183/27.09.2012
Denumire contract: Achizitie produse alimentare diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURICod fiscal: 11732192, Adresa: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENI, Grajduri, Telefon: 0232228350, Fax: 0232228350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In Seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimentare diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitorul doreste sa achizitioneze : Carne de pasare pui(grill), Pulpe superioare de pui fara spate, Paine alba 0, 400kg cu sare, Paine alba 0, 400 kg fara sare;
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=582 lei, lot 2=1349 lei, lot 3=1840 lei, lot 4=40 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituire: -(de preferat) scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP-ordin de plata sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune la sediul unitatii in original pana la data deschiderii ofertelor, si in SEAP copia scanata a documentului de plata. Cont RO91TREZ4065005XXX014426, deschis la Trezoreria Iasi, cod fiscal11732192.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare.Restituire: -in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pt. ofertantul castigator -pt. ofertantii necastigatori, dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei -in cazul anularii procedurii, conf. art. 209/OUG 34/2006, dupa expirarea termenului de depunere aunei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data -ofertantii necastigatori au dreptul de restituire dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii, pe baza de solicitare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Dr. Chira Dorin;Ec. Cornelia Savin ;Ec. Mihalache Cristian;Ec. Ciobanu Maricica;Magaz. farcas Vincentiu;jr.Idriceanu Victor; Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data deschiderii ofertelor avand inclus obiectulde activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii( xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul avand semnatura si stampila). Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator emis de catre ORC si in original, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer