Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse alimetare CARNE PORC, CARNE VITA


Detaliu pentru invitatia numarul 345004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" Oradea
Numar invitatie: 345004/10.04.2013
Denumire contract: Achizitie produse alimetare CARNE PORC, CARNE VITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala de Pregatire a Agentilor Politiei de Frontiera "Avram Iancu" OradeaCod fiscal: 4208501, Adresa: Calea Aradului nr. 2, Oradea, Oradea, Telefon: 0259419520, Fax: 0259419520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SCOALA DE PREGATIRE A AGENTILOR POLITIEI DE FRONTIERA "AVRAM IANCU"Calea Aradului nr. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 0259419520, fax: +40 0259419520, Compartimentul Secretariat, persoana de contact: Daniela Mateas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SCOALA DE PREGATIRE A AGENTILOR POLITIEI DE FRONTIERA "AVRAM IANCU" Calea Aradului nr. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 0259419520, fax: +40 0259419520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse alimetare CARNE PORC, CARNE VITA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Lot I CARNE PORC min.1900 kg -max.3000 kgLot II CARNE VITA min.1250 kg - max.2000 kgContract cu caracter de regularitate (art.6/HG 925/2006)In conformitate cu prevederile HG 925/2006 art. 6 al.(3) autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi durata contractelor de furnizare cucaracter de regularitate, incheiate in anul precedent si a caror durata normala de indeplinire expira la data de 31 decembrie, cu maxim 4 lunide la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acestuia, respectiv pana la 30.04.2014.Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse deja achizitionate, pana la limita maxima prevazuta inDocumentatia de atribuire, este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: art. 6 HG 925/2006 posibilitate de prelungire a contractului si suplimentare a cantitatilor
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 000 - 89, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 570 lei pentru LOT I CARNE PORC, respectiv 550 lei pentru LOT II CARNE VITA si va fi depusa in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006: virament bancar in contul RO55TREZ0765005XXX000129 Trezoreria Oradea (se depune documentul care face dovada platii), prin scrisoare de garantie bancara de participare/orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada solicitata, avand ca model Formularul nr.16 din sectiunea Formulare).Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unei sume in numerar in cuantumul precizat.In cazul IMM-urilor ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform anexei1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM, in acest caz garantia de participare se constituiein procent de50% din cuantumul precizat.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferentgarantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limitade depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitatea cu prevederile art.90 alin.1 si alin.2 din HG 925/2006 si HG 1045/2011.Cuantumulgarantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA; In cazul ofertantilor din categoria I.M.M.-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din pretul contractului, fara TVA . Garantia de buna executie va fi retinuta/ restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181, art. 69¹ din OUG 34/2006 ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.3- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic din sectiunea FormulareAtentie: In cazul depunerii unei oferte sustinute finaciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori fiecare sustinator are obligatia de a completa si prezenta documentul.Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 va fi demonstrata si de catre eventualii subcontractani.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.4 din sectiuneaFormulare- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Declaratie pe proprie raspundere conform modelului Formular nr.5 din sectiunea Formulare, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2010Persoanele cu functii de decizie: comisar sef de politie OVIDIU STANCIU, comisar sef de politie HOTNOGA IONEL, comisar sef de politie FLORIN OPRIS, comisar sef depolitie ANCUTA ILEA, comisar de politie CRISTIAN CIUCA, comisar de politie ANTON CRISTINEL, subcomisar de politie MATEASDANIELA. - Certificat constatator emis de ONRC in 2013 din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ONRC.Pentru persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Orice document consideratedificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generaleCuprinde informatii cu privire la datele de indentificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie pe ultimii 3 ani Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizare/inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelorpentru activitatea de productie sau comercializare a produsului solicitat prinDA, pentru Lot I Carne porc si/sau Lot II Carne vita, Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport a produselor deorigine animala emisa de ANSVSA, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, pentru Lot I Carne porc si/sau Lot II Carne vita Standarde de asigurare a calitatii si sigurantei alimentelor -Documenteemise de organisme acreditate, valabile la data limita de depunere a ofertelor, careconfirma certificarea sistemului calitatii: SR EN ISO 22000 sau HACCP, sauechivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer