Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PRODUSE BIOLOGICE SI VACCIN ANTIRABIC INACTIVAT DE UZ VETERINAR


Detaliu pentru invitatia numarul 328777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLT
Numar invitatie: 328777/06.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE BIOLOGICE SI VACCIN ANTIRABIC INACTIVATDE UZ VETERINAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLTCod fiscal: 4286410, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Telefon: 0249-416964, Fax: 0249-416726
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Romania, cod postal: 230087, telefon: +40 249416964, fax: +40 249416726, persoana de contact: MARINELA SANDITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLTAdresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PRODUSE BIOLOGICE SI VACCIN ANTIRABIC INACTIVATDE UZ VETERINAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de contracte de furnizare de produse biologice si vaccin antirabic inactivat de uz veterinar? 6 loturiValoarea estimata totala fara TVA este intervalul 258.400lei si 313900 leiValoarea minima a intervalului 258.400 ron reprezinta valoarea estimata minima prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 313.900 ron reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte, astfel cum se specifica in anexa B. In conformitate cu art. 86 alin1 din HG 925/2006, garantia de participare se va constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (art 43^1 alin 2 lit b), adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A.) Olt, str. Tudor Vladimirescu, nr.173.mun.Slatina.jud Olt si prin Ordin de plata in contul de trezorerie: RO 66 TREZ 50 65 005 XXX 000 237, deschis la Trezoreria Slatina sau Fila de CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - In conformitate cu prev .art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 -formular 12A, ;
-Declaratie privind situatia personala - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular12 B .Incadrararea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 D;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.exec.. Veronel Bolborea, dir. exec. adj. Ionut Petrisoaia, sef serviciu ec.si adm. Antoanel Maricutoiu, consilier juridic Valceleanu Magdalena, comp. achiz. Strainu Jan , dr. Poteleanu Papusa ? sef SSBAMB - Certificat constatator emis de O..R.C., valabil la data depunerii ofertelor ofertelor din care sa rezulte adresa si obiectul principal de activitate- Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.( pentru prsoane juridice straine);
-Acte din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.( pentru prsoane juridice straine) ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii ;media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -de minimumvaloarea estimata(fara T.V.A) multiplicata cu 2 pentru fiecare lot in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie si lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, - Experienta similara (experienta similara /echivalenta, privind furnizarea de bunuri in ultimii trei ani ?Formular E, conform art. 188(1) din OUG 34/2006, Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (daca e cazul) Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer