Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse carne


Detaliu pentru invitatia numarul 346572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Numar invitatie: 346572/14.05.2013
Denumire contract: Achizitie produse carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CARACALCod fiscal: 4395086, Adresa: str.plevnei nr.36, Caracal, Telefon: 0249512884, Fax: 0249512373
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Caracal , str.Plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 249512880, fax: +40 249512373, persoana de contact: Firanescu Nicoleta - la secretariat.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Caracal , str.Plevnei nr.36, Caracal, Romania, cod postal: 235200, telefon: +40 249512880, fax: +40 249512373
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 PULPA PORC FARA OS DEGRESATA REFRIGERATA - conform descrierii din ANEXA B a Fisei de date a achizitiei.Lotul 2 PULPE PUI CONGELATE- conform descrierii din ANEXA B a Fisei de date a achizitiei.
II.1.6) CPV: 15110000-2 - Carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20 - 252, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare (GP) este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul GP este specificat in ANEXA B , la fiecare lot in parte. . Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor) .Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Municipal Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal., -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. In cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se poate utiliza modelul din Sectiunea Formulare. In orice situatie, dovada constituirii G.P. trebuie sa fie prezentata separat de plicul cu documentatii, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Dovada constituirii GP se va prezenta in limba romana. In cazul in care se va constitui de catre o banca din strainatate se va prezenta in original insotita de traducerea autorizata. Neprezentarea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea GP se va face in conformitate cu prev. art. 88 din HG nr. 925/2006 .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in conformitate cu prev. art. 87 din HG nr. 925/2006 . IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP. Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.Cerinta nr. 2Operatorul economic ofertant trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Se vor depune : -certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Din documentul depus trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Din documentul depus trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Cerinta nr. 3Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie publica in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si depune FORMULARUL NR. 3 din Sectiunea FORMULARE , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA. Va fi prezentat in original.Cerinta nr. 4Ofertantii vor completa o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69¹ DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.Referitor la declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie n sensul articolului mentionat sunt: Manager Dr. Conea Cristian Enache, Director Medical ? Dr. Savu Maria , Director Financiar-contabil Ec. Banciu Constanta, Director de ingrijiri medicale ? as. princ. Georoceanu Corenel , sef Birou Achizitii -cons.jur. Firanescu Nicoleta Loredana , ref. IA in cadrul Birou Achizitii ? Tecu Claudia Silvia, sef Serviciu Aprovizionare - ec. Sulger Dumitru; cons. jur. Patru Monica Luminita , as. nutritie si dietetica ? as. Barancea Stela, as. nutritie si dietetica ? as. Zuica Laura Cristina, magazioner Riza Sorin Cristian.Cerinta nr.5DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA PROFESIONALA - conform FORMULARULUI NR. 8 din Sectiunea FORMULARE. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului .Se va depune CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conformitate, operatorul economic clasat pe locul I il va depune la cererea autoritatii contractante in original sau copie legalizata .Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta 2Se va depune : Autorizatie sanitar veterinara sau document de inregistrare pentru siguranta alimentelor , emis de autoritatile sanitar veterinare , eliberat in temeiul OG nr. 42/ 2004 , cu modificarile si completarile ulterioare , privind organizarea activitatii sanitar- veterinare si pentru siguranta alimentelor , respectiv in temeiul Ordinului ANSVSA nr. 111 /2008 , cu modificarile si completarile ulterioare , privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/ sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare , depozitare , transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala.Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA, continand si informatii generale ( cf. art. 185 alin. 1 litera c din OUG nr. 34/ 2006 , modificata si completata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2. Autorizatia sanitara pentru mijlocul de transport sau document echivalent acesteia.Pentru a demonsta ca dispune de capacitatea tehnica si profesionala necesare pentru indeplinirea acordului cadru va depune Autorizatia sanitara pentru mijlocul de transport emisa in baza Ordinului MS nr. 976/ 1998 si HG nr. 924/ 2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare , sau in baza Ordinului ANSVSA nr. 111/ 2008 cu modificarile si completarile ulterioare , privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/ sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala , precum si a activitatilor de productie, procesare , depozitare , transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala, sau in baza Ordinului MS nr. 1030/ 2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare , amenajare, construire si pentru functionarea obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei .Se poate depune echivalent al acestui document . Documentul prezentat va fi in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de operatorul economic ofertant., Cerinta nr. 1 In conformitate cu art. 188 alin.1 litera e din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, vor fi depuse mostre .Se vor depune mostre. Conform Notificarii ANRMAP din 22 iunie 2012, privind Fisa de date a achizitiei, mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul acordului cadru. Mostele au titlu gratuit si se vor depune cate 2 unitati de masura pentru fiecare lot ofertat. Mostrele vor fi transmise pana la data limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare, la SECRETARIATUL Spitalului Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, ambalate, ambalajul fiind marcat cu urmatoarele date: Pentru Spitalul Municipal Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, si cu inscriptia «PENTRU CEREREA DE OFERTA PRODUSE CARNE . A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA________, ORELE_____» (conform invitatiei de participare).Ofertantul va intocmi un opis cu mostrele depuse , opis in care vor fi specificate si datele de identificare ale ofertantului si procedura pentru care sunt depuse mostrele. Nedepunerea mostrelor conform solicitarilor de mai sus atrage respingerea ofertei ca inacceptabilaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer