Achizitie publica - Achizitie produse de cariera pentru strazile din municipiul Salonta
Detaliu pentru invitatia numarul 346551
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346551/13.05.2013
Denumire contract: Achizitie produse de cariera pentru strazile din municipiul Salonta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259373243, fax: +40 0359409733, persoana de contact: Groza Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Salonta, str. Republicii nr. 1. Sala mica de sedinta etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse de cariera pentru strazile din municipiul Salonta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse de cariera pentru strazile din municipiul Salonta- 4000 tone
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita o garantie de participare de 1600 lei In cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasagarantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Pentru ce-i care constituie garantia de participoare in valuta se va calcula la cursul leu/alta valuta cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaa cu corespondent inRomaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioadasolicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societatede asigurari, vor include in cadrul acestora si urmatoarea clauza: ?in situatia in care subscrisa a depus contestatie la Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia ca ne fondata , vom retine contestatarului suma calculata , conformart. 278ยน alineat (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 5% din valoarea fara TVA a contractului / 2, 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una dinurmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont , de disponibildistinct, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in bazafacturilor partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 si art. 69?1 din OUG 34/2006. Se va completa FormulareleF 26 si 27Certificarea faptului ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul 4.Dovada ca nu figureaza cu datorii scadente la bugetul de stat si local in luna anterioara celei in care s-a depus oferta. Formular emis de organele fiscale abilitate.Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -in nume propriu/asociat/subcontractant. Formular 3Declaratie privind situatia personala a ofertantului, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Formular 4Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010. Formular 5Dovada ca nu figureaza cu datorii sacdenta la bugetul de stat si local, in lunaanterioara celei in care sa depus oferta. Certificate emise de organele fiscale abilitate , din care sa rezule ca au datorii restante in luna anterioara depunerii ofertei.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo; - Primar si IllyesLajos - Viceprimarsi consilieri locali Kiss Erno, Nagy Ileana, Syabo Sandor, Cseke Sandor, Patocs Julia-Anamaria, Szemes Sandor-Ferencz, Nagy Arpad, Szasz denes-Albert, Horvath Janos, Szijjarto Szilard, Gali Terezia, Balogh Peter, Boit Nicolaie-Ioan, Buz Ramona-angela, Vesa Ioan, Sala Razvan-SergiuCertificat de atestare fiscal - se va un formular emis Administratia Finantelor Publice in original sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia livrarilo ce fac obiectul achizitiei publice si ca la datele la zi alefirmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitii publice orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a unei hotararii pronuntate de judecatorul sindic, conform art. 181 lit. a din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la31.12.2012, vizat de organele fiscale indreptatite, sau orice alt document edificator care reflecta o imagine fidela a situatiei economice a ofertantului ( declaratii bancare corespunzatoare sau dupa caz dovezi privind asigurarea riscului profesional ), in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006, MentionareaCifrade afaceri globala pe ultimii trei ani (2012, 2011, 2010), care sa fie minimum100000 lei, Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie sicontul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract avand caobiectfurnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul procedurii, de ovaloare minima sau egala cu 100.000 lei fara T.V.A.insotit de certificare de buna executie, cuprinzind valori, perioada de livrare, beneficiari. Livrarea produselor se confirma prin prezentarea unor certificate sau printr-o declaratie a operatorului economic daca beneficiarul este un client privat conform art 188 al.1 din OUG 34/2006Informatiiprivind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidat.Declaratie privind ehipamentele tehnice si masuri privind asigurarea calitatii. Dovada asigurarii managementului calitatii.ISO 9001:2008. Certificate emise de un organism national sau international decertificare privind implementarea sistemului de management decalitate in conformitate cu ISO 9001:2008, domeniul furnizarii produselor de cariere, valabil la data depunerii ofertelor.Se accepta ofertantii in curs de certificare daca dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din acestea reese ca ofertantul urmeaza sa primeasca certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 13:55