Achizitie publica - achizitie produse de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 347209
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347209/22.05.2013
Denumire contract: achizitie produse de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Birou Achizitii, str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii INRMFB, Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie produse de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alcool sanitar sticla x 500ml 2000Bureti sarma buc 500bureti de vase buc 1300Clor l 1274Cos de gunoi cu pedala buc 2Cozi de lemn buc 250Detartrant l 500Detergent vase Bidx3l 200Faras cu coada buc 30Folie alimentara pt impachetare 2, 5kg (latime 50cm) buc 30Galeata pvc cu storcator buc 130hartie igienica gri rola 12000hartie prosop rola 1900Lavete umede setx3buc 500Manusi menaj marim L pereche 100Manusi menaj marim M pereche 100Mop 250g buc 950Perii WC buc 90Sapun rufe buc 1400sapun toaleta buc 2800Soda rufe kg 500Solutie geamuri st 300Tix FL 300Triumf FL140Saci mari albi grosi buc 1000Saci mari galbeni rolax10buc 500Saci mari negrii buc 2000Saci mari transparenti buc 2000Saci menaj mici galbeni rolax20buc 500Saci menaj mici negrii rolax50 buc 1500Pungute farmaceutice 11/16cm buc 17000Pungute farmaceutice 13/20cm buc 17000
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 241.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1550 lei.Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1, alin(1), lit. a) din OUG nr. 34/2006 este1542.4155 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP la cursul de schimb BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2 % din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 - formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie in procedura sunt urmatoarele: Dr. Horia Lazarescu - Manager, Bujoaica Doinita ? Director Financiar-Contabil, Dr. Delia Cinteza ? Director Medical, Stefan Himmer ? Sef Birou A.A.T.I.P.S.T., Ec. Mihaela Porumbita - Sef Birou Achizitii, Curelariu Ion ? Muncitor calificat I, Talida-Zaraza Cozma- Birou Achizitii, Dumitru Oana ? Birou Statistica, Cretu Mihaela ? Birou AT, Ilie Elena ? Birou AT, Anghelescu Mariana ? Birou Statistica, Ec. Eugen Costin Turcanu ? Birou Financiar ContabilitateDeclaratia privind eligibilitatea- formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug 34/2006 - formular 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 6Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de cazier fiscal valabil la data limita a depunerii ofertei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ? se solicita pentru a se vedea obiectul de activitate al respectivului operator economic, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari pe ultimii 3 ani.se completeaza formularul 7. Se solicita obligatoriu cate o mostra pentru fiecare produs din caietul de sarcini conform art. 188 alin 1, lit e din OUG 34/2006.Ofertele neinsotite de mostre vor fi respinse(oferta neconforma)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 08:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 17:56