Achizitie publica - Achizitie produse de ingrijire personala
Detaliu pentru invitatia numarul 338426
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338426/30.10.2012
Denumire contract: Achizitie produse de ingrijire personala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6Cod fiscal: 17300924, Adresa: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 7457004, Fax: 7457004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 217457004, fax: +40 217457004, persoana de contact: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cernisoara nr 38-40, Sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse de ingrijire personala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse de ingrijire personala
II.1.6) CPV: 33700000-7 - Produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 174.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cf cu art. 86 din H.G. 925/2006 si poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta cf art 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in cf cu art. 2781, lit b din OUG 34/2006. Constituirea garantiei de participare se va face in contul trezoreriei sector 6 RO34TREZ7065006XXX004174, cui 17300924. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 11.143, 48 Ron. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare Bancara se va completa formularul anexat. Garantia de participare se va restitui in cf cu art 88 din HG 925/2006. In cazul unei oferte comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta acordul de asociere fara insa a legaliza aceasta asociere. Inainte de incheierea contractului, grupul de operatori economici va prezenta dovada legalizarii asocierii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar pe propria raspundere priv eligibilitatea. declar priv calitatea de participant la procedura. certif fiscal priv impozitele si taxele locale in cazul pers juridice - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. certif de atestare fiscala - sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.declar pe propria rasp priv neincadrarea in sit prevazute la art 180 si 181 in cf cu preved oug 34/2006 - va fi completata si de catre sustinatori. certif de participare cu oferta independenta cf ord 314/2010. declar pe proprie raspundere priv neincadrarea in art 691 este solicitata pt toti ofertantii, candidatii, ofertantii asociati, subcontractantii, tertii sustinatori. persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Lacatus - Director General; Gabriela Schmutzer ? Director General Adjunct; Georgiana Preda ? Sef Serviciu Achizitii si Monitorizare Contracte; Directorul General este singurul care aproba si semneaza bugetul achizitiei organizate de autoritatea contractanta. Certificat Constatator emis de orc in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa certifice faptul ca in dosarul societatii nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, ca nu este pusa sub stare de interdictie, ca nu este instituita curatela, ca nu este declarata in stare de insolventa sau faliment, ca nu exista condamnari penale ale persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 278.000 Ron, conform prevederilor art. 9, lit b din HG 925/2006. Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente cu privire la situatia financiara a societatii comerciale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu personal angajat de care dispune, iar in cazul producatorului declaratie cu personal tehnic de specialitate de care dispune si CV-urile aferente acestora, care sa dovedeasca faptul ca respectivul candidat dispune de personal necesar pentru a asigura o buna desfasurare a contractului si ca acest personal are pregatirea necesara pentru a face fata complexitatii contractului., Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, care sa dovedeasca experienta similara si sriozitatea ofertantului in desfasurarea contractului., Experienta similara in vederea demonstrarii potentialului tehnic, financiar si organizatoric, Operatorul economic va prezenta la momentul deschiderii ofertelor mostre pt toate produsele mentionate in caietul de sarcini (29 de mostre) in vederea dovedirii capacitatii tehnice. Acestea trebuie sa fie etichetate cu denumirea ofertantului, denumirea producatorului, denumirea produsului, compozitia, cantitatea ambalata, alte specificatii necesare. Certificat de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent al ofertantului, care dovedeste faptul ca operatorul economic este certificat conform standardelor europene, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:43