Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 321142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 321142/01.03.2012
Denumire contract: Achizitie produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235-310999, fax: +40 235-315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela, punct de contact: Primaria Municipiului Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria munuicipiului Vaslui, birou Achizitii Publice, et. 2, camera 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse de panificatie pentru Cantina de Ajutor Social, anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie produse de panificatie, respectiv paine semialba de 400 g si paine neagra de 400 g, pentru Cantina de Ajutor Social, anul 2012
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 134.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 1.900 lei.Durata garantiei de participare este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr.34/2006(Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. , Certificat de participare la licitatie cuoferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 (In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ? ing. Vasile Paval, Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel, Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata, Administrator Cantina de Ajutor Social ? Cristea Bogdan, Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice ?ing. Traian Cristea);Nota1: Se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.NOTA 2: Dincertificatele fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor, trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului Constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notarsau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani- Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii unui mijloc de transportsi distributie ( in proprietate, inchiriere sau leasing) economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului defurnizare paine-Lista mijloacelor de transport, insotita (dupa caz) de copii dupa certificate de inmatriculare sau copii dupa contracte de inchiriere sau leasing. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii Sistemului de Management al Calitatii: ISO 9001/2008 sau echivalent , in copie certificata pentru conformitate , valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer