Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie produse de papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 327947
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 327947/28.05.2012
Denumire contract: Achizitie produse de papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Gabriela Nituica, Carmen Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANL situat in Bd. Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie produse de papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea necesarului de produse de papetarie conform caietului de sarcini, pentru o perioada de 12 luni de la atribuirea acordului cadru.
II.1.6) CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de: lotul 1:1176 Ronlotul 2:519 Ronlotul 3:52 Ronlotul 4:721 Ronlotul 5:218 Ronlotul 6:387 Ronlotul 7:372 Ron.Se va constitui prin virament bancar, scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare conform cerintelor mentionate, atrage excluderea ofertantului din procedura. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire precum si cuantumul garantiei de buna executie este: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare iar in cazul ofertantilor care sunt IMM-uri acest indicator se va reduce la jumatate. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se va depune in original in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: -declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;
-certificate care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-declaratie privin neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator- formularul nr.11. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Marian Iftimie Nicorici, Liviu Marchis, Carmen Radu, Gabriela Nituica, Rodica Balaci.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formularul nr.9 Se solicita certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.- bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va face prin declaratia operatorului economic. Se solicita documente din care sa rezulte certificarea sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer