Achizitie publica - Achizitie produse de papetarie, birotica si accesorii
Detaliu pentru invitatia numarul 312378
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Cod de identificare fiscala: 15369384
Adresa: Str. I.Gh. Bibicescu nr. 6, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252333049
Fax: 0252333039
Denumire invitatie: Achizitie produse de papetarie, birotica si accesorii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Articole de papetarie si accesorii; articole de birotica si accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 16:09
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI Drobeta Turnu Severin, Str. I.G.Bibicescu nr. 6, jud. Mehedinti, cod postal 030084.
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI Drobeta Turnu Severin, Str. I.G.Bibicescu nr. 6, jud. Mehedinti, cod postal 030084.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 44, 890.01 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratii privind: situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006); calitatea de participant la procedura; lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani; utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; subcontractantii.- Participare la procedura cu oferta independenta (certificat);
- Inexistenta datoriilor la bugetul de stat si bugetul local (certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor);
- Certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului;
- Bilant contabil la data de 31.12.2010;
- Experienta similara :1 contract de furnizare (valoare minima: cel putin 5000 lei pt. Lotul 1 si 1000 lei pt. Lotul 2) si recomandare.
Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare.Garantie participare: Lot1=400 lei; Lot2=20 lei.Justificare procedura: valoarea totala achizitii similare depaseste 15.000 euro.